Det var ikke Hacking!
Fra : Henriette Hansen

Dato : 06-12-04 19:54

Da jeg af en eller anden grund ikke kan svarer under de post som
ligger under "ADVARSEL , hacking"

Laver jeg denner her.

Jeg har fået mail fra Morten og han havde lagt den ind under
foretrukene på en af hans maskiner i firefox, den er fjernet igen så
problemet er løst.

Da der åbenbart ikke er plads til lidt sort humor herinde må jeg
hellere lade være

Jeg undskylder endnu en gang hvis jeg skulle havde fornærmet nogen det
var aldeles ikke min mening. Jeg føler heller ikke jeg konkluderede
nogen men skulle jeg nogensinde bruge dette igen skal jeg nok love at
tænke mig bedere om.
Håber alt er godt igen og ikke for mange er fornærmet på mig.

Igen tak for alles hjælp.

MvH
Henriette Hansen
Ps jeg er ikke vandt til at bruge NG så har lært en MASSE her.