Fra capital til lowercase
Fra : J.K.Arning

Dato : 07-12-04 12:17

lovercase ? .. hvad pokker hedder det nu når bogstaver er skrevet
"sådan" istedet for "SÅDAN" ?

nå men jeg sidder med en længere smørre .. word doc .. som er skrevet
fuldt ud i capital bogstaver .. hvorfr aner jeg ikke .. men jeg vil
gerne have det hele ændret til normal størrelse.

Hvordan gør jeg det ?

Office 2003

--
Regards
J.K.Arning :: 07-12-2004 12:14:27 :: http://arning.dk

Fra : Mads

Dato : 07-12-04 12:33

"J.K.Arning" <spam_remove_@arning.dk> wrote in message

> [...]
> fuldt ud i capital bogstaver .. hvorfr aner jeg ikke .. men jeg vil
> gerne have det hele ændret til normal størrelse.

Vælg tekst -> Format menu -> Change case.

Mvh Mads

Fra : J.K.Arning

Dato : 07-12-04 13:24

On Tue, 7 Dec 2004 12:33:17 +0100, Mads in newsgroup
dk.edb.programpakker.ms-office wrote:

> Vælg tekst -> Format menu -> Change case.

Alletiders .. tak for respons

--
Regards
J.K.Arning :: 07-12-2004 13:23:21 :: http://arning.dk