Forskellige nyhedsadresser ?
Fra : EMI

Dato : 06-12-04 19:51

da jeg har formateret min harddisk har jeg mistet min adresser til
forskellige nyhedsserver eller hvad det hedder.
håber der er nogen der kan hjælpe mig

mit abonoment er hos dtc

på forhånd mange tak

Finn E

ps jeg har news.tele.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 06-12-04 22:16

EMI wrote:
> da jeg har formateret min harddisk har jeg mistet min adresser til
> forskellige nyhedsserver eller hvad det hedder.

Er det nyhedsgrupper du mener?

> håber der er nogen der kan hjælpe mig

Med hvad? Vi andre kan jo ikke vide hvad du har haft på din computer.

> mit abonoment er hos dtc

Skulle det hjælpe os i at gætte hvad det er du har mistet?

Undskyld at jeg spørger så meget, men jeg kan personligt ikke gætte hvad
det er du mangler. Du har jo fundet frem til nyhedsgrupperne, så helt
galt kan det vel ikke ha' gået.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-12-04 12:46

EMI skrev:

> da jeg har formateret min harddisk har jeg mistet min adresser til
> forskellige nyhedsserver

Newsservere hos TDC:
   news.tele.dk => alle grupper
   dtext.news.tele.dk => kun tekst-grupper