Skærme
Fijala 3554
Billig 19" CRT
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 06-12-04 10:15

Hej

Jeg leder efter en billig ny 19" CRT skærm. Jeg kan ses de fås ned til ca
1100kr på www.edbpriser.dk

Jeg vil gerne købe en med et godt billede. Den skal nok køre desktop
applikationer ved 1024X768. Hvor meget koster den billigste skærm med
Trinitron billedrør?

Det er et stort plus hvis den kan afhentes i Københavnsområdet.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Tommy Fer

Dato : 06-12-04 21:22

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:31im7rF3aua8aU1@individual.net...
> [...]
> Trinitron billedrør?
>
> Det er et stort plus hvis den kan afhentes i Københavnsområdet.

Hej Bager

Jeg havde købt en brugt 21" CRT i den blå avis, gamle high end monitore går
tit for under 1500!

mvh Tommy Fer

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-12-04 22:19

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Jeg vil gerne købe [snip]

Der handles i markedsgrupperne.
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&group=dk.marked.privat
- Skærme handles specifikt i gruppen
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&group=dk.marked.privat.edb.ekstern

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-12-04 00:37

Mikael Nørrelund Andersen wrote:

> Der handles i markedsgrupperne.

Du er da mere end almindeligt ubegavet... Læs nu hele indlægget istedet
for at pille ovenstående nonsens ud.

Manden leder efter en forhandler der kan levere varen. Jeg kan desuden
informere dig om at han ikke er nybegynder på hverken Usenet eller
lign. gruppe-baserede fora (jeg mener bestemt at kunne huske ham fra
Fidonet).

XFUT til netiketten

Jesper G. Poulsen