Hurtigst: Ti 4200 eller Radeon 9200 Se
Fra : Michael

Dato : 06-12-04 20:38

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-04 20:56

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-12-04 21:03

> Begge har 128 mb ram.

http://graphics.tomshardware.com/graphic/20031229/index.html

--
Mvh. Lars

Ny i nyhedsgrupperne?
Besøg http://usenet.dk

Fra : asap

Dato : 08-12-04 20:16

Helt klart Ti4200, som faktisk stadig er et ok kort til mindre spillebrug (i
forhold til prisen). Men ellers får man meget for de ekstra kroner ved køb
af fx. et Radeon 9600 Pro. Det er desuden DX9-kompatibelt i modsætning til
de to andres DX8.1 - det er man nødt til tænke på også...

Hvis du kan leve med 64 MB ram er dette et godt bud:
http://www.midtdata.dk/asp/index1280.asp?&

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 17-12-04 23:11

On Wed, 8 Dec 2004 20:15:56 +0100, "asap" <dsl147843@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Helt klart Ti4200, som faktisk stadig er et ok kort til mindre spillebrug

hov hov hvad mener du jeg har et ti42oo og det kører alle spil
endnu selv doom3 i medium detaljer. og farcry i high details
men der var vist også noget med at nogle af dem havde bedre ram end de
andre jeg har vist været heldig med mit, det er et udemærket kort, men
jeg har dog 1gigha ram