Skærme
Fijala 3554
Fladskærm som hæves og sænkes ?
Fra : Keld

Dato : 06-12-04 04:07

Hej

Jeg leder efter en fladskærm som kan hæves og sænkes så det kan tilpasses
efter brugeren

håber i har nogle gode forslag !

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 06-12-04 20:31

Keld wrote:

> Hej
>
> Jeg leder efter en fladskærm som kan hæves og sænkes så det kan tilpasses
> efter brugeren

Gør den fast i en bevægelig arm. - Det er da vist ikke en ny opfindelse.!

Mvh. Jørgen

Fra : Tommy Fer

Dato : 06-12-04 20:59

"Keld" <rexman1000@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Jeg leder efter en fladskærm som kan hæves og sænkes så det kan tilpasses
> efter brugeren
>
> håber i har nogle gode forslag !

Samsung 710N

17" 12 ms

Kan justeres op og ned, tippes for og bagover og pivot funktion.

mvh Tommy Fer

Fra : Peter T.

Dato : 07-12-04 00:25

Tommy Fer leverede følgende historie fra de varme lande:

> Samsung 710N
>
> 17" 12 ms
>
> Kan justeres op og ned, tippes for og bagover og pivot funktion.

Er det ikke kun 710T, som har pivot?

Men ellers ser det ud som om, at 710N fået meget gode anmeldelser rundt
omkring på nettet, så den vil jeg nok investere i.

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-12-04 11:30

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> Tommy Fer leverede følgende historie fra de varme lande:

> Er det ikke kun 710T, som har pivot?

Den første model havde ikke pivot, men senere fik 710N også pivot funktion

mvh Tommy Fer

Fra : Peter T.

Dato : 07-12-04 17:56

Tommy Fer leverede følgende historie fra de varme lande:

> Den første model havde ikke pivot, men senere fik 710N også pivot
> funktion

Aha. Jeg har bare ikke kunnet finde noget om det på Samsungs website.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-12-04 20:52

"Tommy Fer" <nospam@fotofer.dk> wrote in message

> "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Den første model havde ikke pivot, men senere fik 710N også pivot funktion
>
> mvh Tommy Fer

Jeg har en 710N og den kan hverken justeres op og ned eller har pivot
funktion?!!?!?!

Det er i øvrigt en super god skærm til en lav pris.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

"Jeg er sgu ligeglad hvad din far hedder, du skal ikke vade rundt på vandet
her hvor jeg skal fiske!"

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 13-12-04 10:04

> Jeg har en 710N og den kan hverken justeres op og ned eller har pivot
> funktion?!!?!?!

Hvis du læser hvad Tommy Fer skriver, så siger han at de senere modeller af
710N kunne justeres. Dvs. du nok har en af de tidligere.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : - S C H R E I B E R~

Dato : 13-12-04 17:23

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:32548mF3h9onoU1@individual.net...

> [...]
> Mojn
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Hvis du læser hvad Tommy F skriver, kan du se han kun omtaler pivot
funktionen på de tidligere modeller, og IKKE justermulighederne.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Tommy Fer

Dato : 14-12-04 20:25

" - S C H R E I B E R -" <NOSPAMnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Hvis du læser hvad Tommy F skriver, kan du se han kun omtaler pivot
> funktionen på de tidligere modeller, og IKKE justermulighederne.

> [...]

Så skal jeg udpensle mit indlæg, så du ikke her mere gro bund for din tvivl.

De første modeller af 710N ca. de første 2 mdr. den butik jeg arbejder i
solgt dem, der var det den "gamle" model, der kun kunne juseret ved at vippe
displayet for eller bagover. Denne model havde endda MANGE pixelfejl. Dem
der var ramt af pixelfejl blev taget retur og solgt for 2500,-

Den "nye" Samsung 710N har ca 10 cm højdejustering, pivot og vippe
justering.

Det er samme panel der sidder i de to versioner. Der er stadig ingen DVI
indgang.

mvh Tommy Fer

Fra : Flemming Joensson

Dato : 07-12-04 19:05

"Keld" <rexman1000@hotmail.com> wrote in

> Jeg leder efter en fladskærm som kan hæves og sænkes så det kan
> tilpasses efter brugeren
>
> håber i har nogle gode forslag !

Viewsonic VPxxx skærme har en (stor og) rigtig god fod til at hæve og sænke
skærmen mener det er omkring 10cm forskellen er på når den er i top og i
bund - og så har den også pivotfunktion.

Eller gør som Jørgen foreslår, køb den skærm du gerne vil have og sæt den
på en arm/fod du køber ved siden af. Der er så vidt jeg lige husker to
forskellige størrelser på de beslag skærmene anvender, så det skal du lige
tjekke med den skærm du vælger og den fod/beslag du vælger - men ellers
skuulle der ikke være problemer med at vælge sådan en løsning.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Keld

Dato : 08-12-04 06:34

Tak for hjælpen, jeg tjeker lige de nævnte skærme

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 09-12-04 23:12

Keld wrote:
> Hej
>
> Jeg leder efter en fladskærm som kan hæves og sænkes så det kan tilpasses
> efter brugeren
>
> håber i har nogle gode forslag !

Samsung 910T har også både pivot og hæve/sænke funktion.

Mvh Tommy