firewall SP2
Fra : S.B.

Dato : 05-12-04 20:29

Findes der ikke en måde man kan slå fra at den hvergang man starter op
kommer og siger at min computer muligvis er i fare?
jeg har rigelig med firewall i mit netværk og behøver ikke den fra SP2 af

Søren

Fra : Lars

Dato : 05-12-04 20:51

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der ikke en måde man kan slå fra at den hvergang man starter op
> kommer og siger at min computer muligvis er i fare?
> jeg har rigelig med firewall i mit netværk og behøver ikke den fra SP2 af

Kan du ikke slå det ihjel via det forkromede 'sikkerhedscenter' i
kontrolpanelet?

/Lars

Fra : S.B.

Dato : 05-12-04 22:16

"Lars" <lars@nospam.com> skrev i en meddelelse

> "S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Kan du ikke slå det ihjel via det forkromede 'sikkerhedscenter' i
> kontrolpanelet?
>
> /Lars
Kan vist kun slukke den derinde. Men så popper den op og siger at min PC
muligvis er i fare en 2 - 3 gange ved hver start op
hvis den ikke ved det, kunne den så ikke bare tie stille

Søren

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-12-04 22:27

S.B. skrev:

> Kan vist kun slukke den derinde. Men så popper den op og siger
> at min PC muligvis er i fare en 2 - 3 gange ved hver start op
> hvis den ikke ved det, kunne den så ikke bare tie stille

Ude i venstre side af sikkerhedscentret har du punktet: 'Skift
måden, som sikkerhedscentret giver mig besked'. Prøv engang at
kigge på det.

--
Hilsen
Madsen

Fra : S.B.

Dato : 07-12-04 10:56

> Ude i venstre side af sikkerhedscentret har du punktet: 'Skift
> måden, som sikkerhedscentret giver mig besked'. Prøv engang at
> [...]

Takker da
ja det første man bliver blind på

Søren