Panther - fax
Fra : kaddier

Dato : 05-12-04 19:36

En der nogen her der ved om der findes en fax protokol i Panther. Den
kan man jo godt bruge af og til, men jeg kan ikke finde den nogen
steder.

Hilsen Per

Fra : Johnny Louis

Dato : 05-12-04 21:13

kaddier <113@andersen.cc> wrote:

> En der nogen her der ved om der findes en fax protokol i Panther. Den
> kan man jo godt bruge af og til, men jeg kan ikke finde den nogen
> steder.
>
> Hilsen Per

Hvis du mener et sted hvor man kan se en liste over afsendte fax om de
er blevet sendt og evt. hvor lang tid det tog, som vi havde det i Fax
Stf. så har jeg heller ikke kunnet finde det nogen steder.

Johnny Louis
Torremolinos
Spain

Fra : kaddier

Dato : 06-12-04 11:03

Hej Jonny

> Hvis du mener et sted hvor man kan se en liste over afsendte fax om de
> er blevet sendt og evt. hvor lang tid det tog, som vi havde det i Fax
> Stf. så har jeg heller ikke kunnet finde det nogen steder.

Netop det mente jeg. Det findes altså ikke! Eller er der en anden der
har fundet det?

Per

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 06-12-04 20:01

kaddier <113@andersen.cc> wrote:

> Hej Jonny

> Netop det mente jeg. Det findes altså ikke! Eller er der en anden der
> har fundet det?

Har du kigget her:
/private/var/log/fax

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Johnny Louis

Dato : 08-12-04 12:07

> Har du kigget her:
> /private/var/log/fax

Jeg kan ikke finde omtalte log, er det igennem teminalen den skal søges.

Johnny Louis
Torremolinos
Spanien.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 08-12-04 12:37

Johnny Louis <bendatafjerndette@postman.dk> wrote:

> Jeg kan ikke finde omtalte log, er det igennem teminalen den skal søges.

Prøv gennem Konsol -> Logarkiver

mvh.
Kaj
--