Bælg til kobling på fs1
Fra : Ukendt

Dato : 05-12-04 19:01

Hey

Har gået og leget med tanken om at sætte en gummibælg på ved sneglen i
koblingshuset således at det ikke bliver fyldt med skidt fra kæden. Nogen
som har en idé om hvor man kan finde en passende bælg?

Er ved at være godt træt af at skulle skifte snegle og dæksel hele tiden.
Har vist skiftet en 6-8 gange eller mere

--
Tom

Fra : RpR

Dato : 06-12-04 18:35

> [...]
>
> Er ved at være godt træt af at skulle skifte snegle og dæksel hele tiden.
> Har vist skiftet en 6-8 gange eller mere

Da jeg havde FS-1 købte man sådan en hos T. Hansen, der sad faktisk sådan en
fætter org. på den.
De har desværre bare med at blive sparket af fordi de er nemme at trykke med
foden.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-04 19:55

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en
> fætter org. på den.
> De har desværre bare med at blive sparket af fordi de er nemme at trykke

Det er ikke den prop på ydersiden jeg taler om, men det stykke der frigøres
på bagsiden ved kæden når man kobler ud

--
Tom

Fra : Allan Riise

Dato : 06-12-04 20:21

Tom wrote:
> "RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke den prop på ydersiden jeg taler om, men det stykke der
> frigøres på bagsiden ved kæden når man kobler ud

Den koblingspinden går igennem?

--
Allan Riise
"I know, you must be thinking for your self"

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-04 20:42

"Allan Riise" <familien_riiseXXX@XXXadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Den koblingspinden går igennem?

Nej, der er tale om en tilføjelse på eksisterende konstruktion. Det har
altid været et svagt punkt på fs1 at den samler skidt op fra kæden mellem
hus og snegl

--
Tom

Fra : Allan Riise

Dato : 06-12-04 20:54

Tom wrote:
> [...]
>
> Nej, der er tale om en tilføjelse på eksisterende konstruktion. Det
> har altid været et svagt punkt på fs1 at den samler skidt op fra

Ok, kunne heller ikke forstå hvad du mente, så jeg måtte lige kigge i
servicebogen, og der er der jo ikke nogen