Hvor købes plumpudding?
Fra : K. W. Børgesen

Dato : 05-12-04 17:44

Hvem ved hvor i DK jeg kan købe en engelsk plumpudding inden Jul.

Venlig hilsen
Keld Westergaard Børgesen

Fra : Aksel Petersen

Dato : 05-12-04 22:47

K. W. Børgesen wrote:
> Hvem ved hvor i DK jeg kan købe en engelsk plumpudding inden Jul.
>
> Venlig hilsen
> Keld Westergaard Børgesen

Savidt jeg ved kan man ikke købe en sådan. Hvis man vil være sikker på
at få den rigtige, må man lave den selv. Indpakket kan den holde i
månedsvis.
Aksel

Fra : NoMan

Dato : 06-12-04 05:50

Prøv her http://www.foodfromhome.dk måske han har, ved der er en butik i
københavn også med udlandske mærkevare også kan bare ikke lige finde den
frem
--
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedfra og op.
Hvorfor skal man skrive svaret under det man svarer ?

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-04 09:15

"K. W. Børgesen" <kwb@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem ved hvor i DK jeg kan købe en engelsk plumpudding inden Jul.

Specialkøbmanden plejer at have flere forskellige "mærker" at vælge imellem.

http://www.specialkoebmanden.dk/ Det er langt fra alt der er på
hjemmesiden, så prøv at ringe til dem og høre dem ad.

Tina