Hjælp til usa biler ?
Fra : Peter Saxmose

Dato : 05-12-04 14:23

Er der en der kan hjælpe, jeg er på udkig efter en amerikaner bil, med
to krav. Det skal være en pickup (som ford ranger) og så skal der være
ét forsæde, dvs. hele vejen over, ligesom en sofa.

Hvilke modeller er der at vælge imellem?

Fra : Cosworth POWER

Dato : 05-12-04 15:09

> Hvilke modeller er der at vælge imellem?

Ford F150 Lightning.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-12-04 15:23

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ford F150 Lightning.

Chevrolet har også nogle, jeg aner ikke hvad model de er.
Vi kaldte dem for 'Line Trucks', men det siger jo nul og en pr...

--
mvh Uffe

Fra : Jan

Dato : 06-12-04 05:44

"Peter Saxmose" <villy.skov@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ét forsæde, dvs. hele vejen over, ligesom en sofa.
>
> Hvilke modeller er der at vælge imellem?

Måske du ka finde noget her: www.smallblock.dk ellers har de et forum du
måske kan spørge i.

Jan