Hejsa
>Et familiemedlem har en 1,5 år gammel bærbar pc (medion), købt i Fona, er
>for 2 måneder siden indleveret til reperation (strømstik 'faldet' ind i
>maskinen).
>
>2 måneder er efter min mening lang tid, og vi har derfor flere gange
>kontaktet Fona, for at høre, hvornår de regner med at have maskinen klar.
>Har desuden modtaget 3 breve i perioden fra Fona, hvor de skriver at de har
>rykket deres leverandør, - men at pc'en ikke er klar i endnu.
>
>Hvor længe kan man forlange at en sådan reperation må tage ?
>
>Er der noget man kan gøre for at fremme ekspeditionen, - eller ihvertfald få
>et erstatningsapperat i ventetiden ?
Rep. skal udføres "Inden for rimelig tid" - og når der "bare" er tale
om et strømstik er den tid vist gået
Send at anbefalet brev til forretningen, hvor i forklarer situationen,
og slut af med at forlange den rep. maskine tilbage inden for 14 dage
- da i eller vil hæve købet - altså pengene tilbage !!!
--
Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk
www.linkssiden.dk