Gmail - igen
Fra : TS

Dato : 05-12-04 11:19

Hejsa
Jeg vil høre om der er nogen som har en Gmail invitation til mig
Der var 'udsolgt' hos den sidste der meldte sig her i gruppen.
mvh TS

Fra : Mr. Hansen

Dato : 05-12-04 12:34

TS tastede følgende

> Hejsa
> Jeg vil høre om der er nogen som har en Gmail invitation til mig
> Der var 'udsolgt' hos den sidste der meldte sig her i gruppen.
> mvh TS

Hvad er Gmail ??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-12-04 14:18

Mr. Hansen skrev:

>Hvad er Gmail ?

Google - Jeg føler mig heldig

https://gmail.google.com/?dest=http%3A%2F%2Fgmail.google.com%2Fgmail
--
Knud

Fra : Mr. Hansen

Dato : 05-12-04 20:57

Knud Gert Ellentoft tastede følgende
> Google - Jeg føler mig heldig
> https://gmail.google.com/?dest=http%3A%2F%2Fgmail.google.com%2Fgmail

Muligt at du føler dig heldig... men er der ikke en der kan besvare mit
spørgsmål på dansk ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-12-04 22:06

Mr. Hansen skrev:

>Muligt at du føler dig heldig... men er der ikke en der kan besvare mit
>spørgsmål på dansk ?

Det er en af søgemåderne på Google, du kunne bare have valgt at
bruge den alm. søgefunktion og så søge på dansk, så havde du også
fået masser af links.

Iøvrigt troede jeg, at en Mr. Hansen forstod engelsk.
--
Knud

Fra : Mr. Hansen

Dato : 06-12-04 07:20

Knud Gert Ellentoft tastede følgende
> Det er en af søgemåderne på Google, du kunne bare have valgt at
> bruge den alm. søgefunktion og så søge på dansk, så havde du også
> fået masser af links.

Der blev spurgt hvad Gmail var for noget og ikke om hvordan man bruger
google.

Lad være med at svare hvis du blot alligevel henviser til google, med den
filosofi kunne man jo nedlægge alle usenet grupper på nær markedsgrupperne.

> Iøvrigt troede jeg, at en Mr. Hansen forstod engelsk.

Man skal ikke tro, man skal vide...

EOD

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 06-12-04 13:04

On Mon, 6 Dec 2004 07:19:40 +0100, "Mr. Hansen"
<elektronik@elektronik.notvalid> wrote:

>Lad være med at svare hvis du blot alligevel henviser til google, med den
>filosofi kunne man jo nedlægge alle usenet grupper på nær markedsgrupperne.

Man kunne jo også vende den om og sige at du skulle lade være med at
spørge hvis du alligevel ikke vil have hjælp.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Mr. Hansen

Dato : 06-12-04 13:42

Mads Lie Jensen tastede følgende

> Man kunne jo også vende den om og sige at du skulle lade være med at
> spørge hvis du alligevel ikke vil have hjælp.

Fik jeg svar på mit spørgsmål da ? næ fik en vejledning i at bruge google,
det var ikke det jeg spurgte efter.

EOD da det er OT

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-12-04 14:06

Mr. Hansen skrev:

> Fik jeg svar på mit spørgsmål da ?

Ja. Knud gav et direkte link til GMail.

> næ fik en vejledning i at bruge google,

I et af dine svar så det ud til at du ikke kendte funktionen "jeg føler
mig heldig" på google.

> det var ikke det jeg spurgte efter.

Velkommen til usenet. Man får ikke nødvendigvis de svar man selv vil
have - man får de svar som folk vil give.

Det er helt normalt at henvise til Google hvis man kan finde et
fyldestgørende svar på den måde. Det er oven i købet normalt en god ide
hvis man selv tjekker Google, samt en evt. FAQ/OSS (Ofte Stillede
Spørgsmål) for gruppen før man spørger.

Se evt. her: <http://usenet.dk/netikette/udvdebatteknik.html>

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 06-12-04 17:07

On Mon, 6 Dec 2004 13:41:51 +0100, "Mr. Hansen"

>Fik jeg svar på mit spørgsmål da ? næ fik en vejledning i at bruge google,
>det var ikke det jeg spurgte efter.

Har du overhovedet læst den side der kommer frem når du klikker på det
link du fik? Det er lige netop et svar på dit spørgsmål.

Og så må du i øvrigt hilse dernede i bunden af mit kill-filter.

http://www.gartneriet.dk

Fra : TS

Dato : 07-12-04 09:33

"Mr. Hansen" <elektronik@elektronik.notvalid> wrote in message
> Mads Lie Jensen tastede følgende
>
> EOD da det er OT

Det er også OT at strate en ny diskussion i en andens tråd. Start din egen
tråd næste gang.
TS

Fra : Jack

Dato : 10-12-04 13:57

Den Tue, 7 Dec 2004 09:32:38 +0100, "TS" <nospam@tosch9.yahoo.dk> skrev:

>Det er også OT at strate en ny diskussion i en andens tråd. Start din egen
>tråd næste gang.

En tråd har ingen ejermand.

Fra : John Frandsen

Dato : 10-12-04 22:30

"Mr. Hansen" <elektronik@elektronik.notvalid> skrev i en meddelelse
> [...]

....[noget fordrukkent vås]

Ved du hva' Hansen... Du er da ualmindeligt ubegavet, uhøflig og uværdig at
hjælpe.

Du får glatnakke-turen = *PLONK*

Fra : Carl Drud

Dato : 05-12-04 21:05

Mr. Hansen wrote:

> Muligt at du føler dig heldig... men er der ikke en der kan besvare mit
> spørgsmål på dansk ?

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=23838

Carl

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 05-12-04 21:43

>Jeg vil høre om der er nogen som har en Gmail invitation til mig
>Der var 'udsolgt' hos den sidste der meldte sig her i gruppen.
[...]

Jeg tror jeg har 6 stykker ...

Skriv på : news snabela koksby.dk hvis det var noget...

--
Henrik

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 06-12-04 22:26

On Sun, 05 Dec 2004 21:43:14 +0100, Henrik Koksby Hansen
<news@k0ksby.dk> wrote:

>[...]
>
>Jeg tror jeg har 6 stykker ...
>
>Skriv på : news snabela koksby.dk hvis det var noget...
[...]

Så er jeg desværre løbet tør for invitationer ...

--
Henrik