"Jakob Nielsen" <a@b.c> wrote in
news:41b2de88$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> I en anden tråd blev det nævnt at en garantireperation ikke
> måtte påføre kunden omkostninger.
> Hvordan fungerer det i praksis hvis man køber en vare pr.
> postordre fra en butik i den anden ende af landet. Varen går i
> stykker og skal repareres. Nu skal man så enten selv drage til
> forretningen, hvilket bliver dyrt, eller man skal sende varen,
> hvilket også koster et beløb. Kan man kræve porto for
> forsendelsen refunderet af forretningen?
Nogen butikker tilbyder det selv, nogen først hvis man spørger dem
efter det. Jeg havde held med at få Shopmore til at tilsende en
portolabel så jeg kunne sende min telefon til deres værksted.
--
..: Henrik Stidsen -
http://hs235.dk/ -
http://hs235.dk/blog/ ::...
"Nogen gange kan ens liv godt føles som et puslespil, hvor brikkerne
bevæger sig og skifter farve og størrelse når man rører dem."
- Emme,
http://emme.dk/2003_11_01_arkiv.html#106840650828914899