brændeovn
Fra : Jesper G.

Dato : 05-12-04 11:11

jeg har overvejet at skifte brændeovn, idet jeg gerne vil have en
konvektionsovn til min stue, idet det er en vinkelstue og varmen har lidt
svært ved at trænge ordentligt ned i den anden ende hvor sofaerne er
placeret.

jeg vil selvfølgelig have solgt den gamle og nu kommer spørgsmålet. hvor
meget mon jeg kan få for den gamle, jeg har lagt en links til den her

http://www.morsoe.com/dansk/2BUO.htm

er det nemmest at smide den i gulgratis eller er der et sted i nærheden af
aalborg hvor man kan få byttepris eller noget lignende

mvh jesper

Fra : Morten DH

Dato : 05-12-04 14:44

"Jesper G." <pimpf@mail.dk> skrev i en meddelelse
> er det nemmest at smide den i gulgratis eller er der et sted i nærheden af
> aalborg hvor man kan få byttepris eller noget lignende

hvad med at smide i en relevant dk.marked.* gruppe - nu vi er på usenet