østershatte
Fra : Kalle Ågaard

Dato : 05-12-04 10:05

Kære NG
Er der mon nogen som ved et godt sted i København og omegn, hvor jeg kan
plukke østershatte?
Håber i kan hjælpe...

Mvh.
Kalle

Fra : alfaekko

Dato : 05-12-04 12:58

"Kalle Ågaard" <balrok@hostel.dk> skrev i en meddelelse
> Kære NG
> Er der mon nogen som ved et godt sted i København og omegn, hvor jeg kan
> plukke østershatte?
> Håber i kan hjælpe...

Det er næppe umagen værd. Østershatte er en ret billig købesvamp, iøvrigt
uden synderlig meget smag.
Brug du hellere kræfterne på at lede efter kantareller og Karl Johan'er.
Det kan jeg iøvrigt heller ikke hjælpe med

Anders

Fra : Lars Kristensen

Dato : 05-12-04 14:55

Kalle Ågaard wrote:
> Kære NG
> Er der mon nogen som ved et godt sted i København og omegn, hvor jeg kan
> plukke østershatte?

Nu vi snakker østershatte. Jeg fik engang en rigtig god østershattesuppe
på en restaurant. Jeg har prøvet et par forskellige jeg har fundet på
nettet, men de har ikke været noget at råbe hurra for.
Ligger du, Kalle, inde med en god opskrift?
Andre?

- Lars