Skærm mod stenslag
Fra : randi

Dato : 05-12-04 10:18

Hej

Jeg har lige været i Island og der har mange 4x4 biler en skærm af
plastic monteret ud på det yderste af fronthjelmen for at beskytte mod
stenslag.

Jeg har nu søgt på nettet og kan kun ordet på islandsk, hvad kan man
kalde det på dansk eller engelsk og er der nogen der ved hvor det kan
købes.

På islandsk hedder det en Húddhlíf

Mvh Randi

Fra : Thomas Korsgaard

Dato : 05-12-04 11:11

> Jeg har nu søgt på nettet og kan kun ordet på islandsk, hvad kan man
> kalde det på dansk eller engelsk og er der nogen der ved hvor det kan
> købes.

Har set dem blive kaldt Autobra :)

Kan findes på fx Ebay til mange biler.

--
Med Venlig Hilsen
Thomas Korsgaard

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-12-04 12:36

randi telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg har nu søgt på nettet og kan kun ordet på islandsk, hvad kan man
> kalde det på dansk eller engelsk og er der nogen der ved hvor det kan
> købes.

Jeg sælger dem til mange 4x4 og kalder dem for motorhjelmsbeskytter eller
Stenslagsbeskytter, motorhjelm...
http://www.cfoffroad.dk/billeder/specifik_bil/mitsubishi/Pajero%20V20/3.jpg

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : randi

Dato : 05-12-04 19:25

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message news:<41b2f2a5$0$66400$14726298@news.sunsite.dk>...
> randi telepaterede følgende til sin PC:
>
> Jeg sælger dem til mange 4x4 og kalder dem for motorhjelmsbeskytter eller
> [...]

Tak for jeres svar. Jeg vil høre dig Morten Fruergaard om der kan
skaffes en motorhjelmsbeskytter til en Mitsubishi Grand Pajero, den
kan jeg ikke finde på din hjemmeside.

Mvh Randi

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-12-04 20:59

randi telepaterede følgende til sin PC:
> Tak for jeres svar. Jeg vil høre dig Morten Fruergaard om der kan
> skaffes en motorhjelmsbeskytter til en Mitsubishi Grand Pajero, den
> kan jeg ikke finde på din hjemmeside.

Send mig en mail på den mail adr. der står på siden, så skal jeg se, hvad
jeg kan gøre...

--
Mvh. Morten Fruergaard