Geforce2 MX PCI i nyt bundkort!
Fra : Bach

Dato : 18-05-01 20:50

Hej.

Jeg har købt nyt mobo. Soltek 75KAV-X og er i forvejen ejer af subj.
Er der nogen, der har erfaring med dette eller lign.??
Kører det ok, eller må jeg ud at købe et AGP? Mine egne krav ligenu er ikke
så store og det må vel være det, som er udslagsgivende.
Jeg er ked af at skulle ud at købe AGP kort lige nu, da subj. jo var
hundedyrt, da jeg købte det som en af de første.

Kortet er det berømte/berygtede CL 3D Blaster Geforce 2 MX, PCI.

Uanset hvad, så må det vel slå det gamle Blaster Banshee fra samme
producent, men som jeg var ovenud tilfreds med. Det ligger stadig og samler
støv!

Mvh, Henrik

Fra : Villy Jensen

Dato : 19-05-01 08:25

> [...]
>
> Uanset hvad, så må det vel slå det gamle Blaster Banshee fra samme
> producent, men som jeg var ovenud tilfreds med. Det ligger stadig og

AGP er umiddelbart kun 'nødvendigt' ved videoredigering
samt ved ressourcekrævende 3D-spil.

Hvis dine monstre i dine spil er OK: Glem AGP, dit PCI-kort er OK!

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy