Grafikkort til HL2 i et SFF kabinet
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 05-12-04 09:30

Jeg skal bruge et grafikkort der kan være i mit SFF kabinet så jeg kan
spille HL2.
(Det behøves ikke være HL2 i fuld udblæsning)

Dvs. det skal derfor være et low profile kort.

Jeg har søgt på nettet og på www.edbpriser.dk, men det virker ikke som
om at reviews, annoncer og personlige/private anmeldelser helt har styr
på om kortene nu faktisk også *er* low profile.

M.a.o. kan man bruge 117 minutter på at lede ét kort for bare bagefter
ved nærmere undersøgelse at finde ud at det alligevel *ikke* var low
profile, eller at man ikke kan få det i DK osv osv.

Er der nogen der har været i samme købssituation og har fundet guldægget
og derved kan spare mig for yderligere tid?
Eller nogen der bare kan anbefale et der virker ok med HL2?

CPU og ram er der masser af så ingen flaskehals der ... næsten da

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebæk.dk

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 05-12-04 12:57

hvilket SFF-kabinet har du.

mvh
TK

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 05-12-04 19:03

Thomas Kristiansen (thomas.bk-spam-@stofanet.dk) skrev følgende:

> hvilket SFF-kabinet har du.

Compaq Evo D510

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Home.jsp?locale=da_DA&prodTypeId=12454&prodSeriesId=316517&lang=da&cc=dk

Fra : Torben Koch

Dato : 05-12-04 13:27

Fischer & Døssing wrote:
> Jeg skal bruge et grafikkort der kan være i mit SFF kabinet så jeg kan
> spille HL2.
> (Det behøves ikke være HL2 i fuld udblæsning)
>
> Dvs. det skal derfor være et low profile kort.

Hej Peter.

Hvorfor _skal_ det er være low profile?
Jeg har et normalt 9800pro i mit SFF kabinet. Nærmere en Soltek Qbic.
Og det er der ingen problemer i.
Hvilken SFF maskine har du?

Jeg vil mene at det eneste du skal være opmærksom på når du køber
grafikkort til SFF, er at det skal helst være singleslot kort, altså
kort der kun fylder en slot. For i de fleste SFF maskiner, sidder AGP
slot'en i venstre side, helt op kan kabinet-væggen, og så er der jo ikke
plads til et kort der fylder 2 slots.

Hvis du int. dig meget for SFF, og måske har en masse spørgsmål til SFF,
så kan jeg anbefale dig dette forum/board:
http://forums.sudhian.com/default.aspx

Håber du kunne bruge mit "svar", ellers skal du være mere en velkommen
til at mail mig, eller blot reply til denne post.

--
Torben Koch -
Reply mail invalid.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 05-12-04 19:05

Torben Koch (me@somewhere.int) skrev følgende:

> Hvorfor _skal_ det er være low profile?

Ellers er der ikke plads.

> Jeg har et normalt 9800pro i mit SFF kabinet. Nærmere en Soltek Qbic.
> Og det er der ingen problemer i.
> Hvilken SFF maskine har du?

Compaq Evo 510:

> [...]

> Hvis du int. dig meget for SFF, og måske har en masse spørgsmål til
> SFF, så kan jeg anbefale dig dette forum/board:

Tak. Jeg kigger lige der.