macsoup flytning...
Fra : René Sindberg

Dato : 18-05-01 20:43

Hejsa jeg har lige installeret nyt system og mangler at finde min reg.
settings for Macsoup hvor ligger den i den galme sysmappe? jeg har self.
forputtet min regkode fra macsoup..... duh.. men hvad er nu nemmest?
hehe..

mvh
René Sindberg

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-05-01 21:38

I artikel <1etmhjf.fiv7z1i8kaz6N%rhsin@post4.tele.dk>, skrev "René
Sindberg" <rhsin@post4.tele.dk>:

> Hejsa jeg har lige installeret nyt system og mangler at finde min reg.
> settings for Macsoup hvor ligger den i den galme sysmappe? jeg har self.
> forputtet min regkode fra macsoup..... duh.. men hvad er nu nemmest?

Efter som du har installeret nyt system, har du sikkert slettet den fil,
du leder efter. Da jeg i sin tid smed min reg.kode væk, skrev jeg til
Stefan Haller, og han svarede prompte tilbage med koden, som nu ligger
trygt i en af mine mailbokse. Tror det er det nemmeste.

-j

--
Boligløs i København pr. 1.04.01 - kan du hjælpe?
http://janus.dk

Fra : René Sindberg

Dato : 18-05-01 22:24

Tjaa jeg havde nu også tænkt mig at sende en mail hvis ikke lige jeg
kunne finde den... men nu har jeg faktisk den HD med det komplette gamle
system på så det drejer sig bare om at finde filen..;)

/René

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 19-05-01 08:46

René Sindberg <rhsin@post4.tele.dk> wrote:

> Tjaa jeg havde nu også tænkt mig at sende en mail hvis ikke lige jeg
> kunne finde den... men nu har jeg faktisk den HD med det komplette gamle
> system på så det drejer sig bare om at finde filen..;)

Systemmappe -> indstillinger -> MacSoup indstillinger

/Sebastian: )

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk