Motor går ud ved stop?
Fra : Kenneth _

Dato : 04-12-04 20:54

Hej.

Min Nissan Micra 91´ er begyndt at gå ud når jeg slipper gassen? Jeg
havde den til eftersyn for nogle måneder siden hvor den fik stillet
tænding og co2 og den gik rigtig godt, nu er den de sidste par uger
begyndt at drille igen. Når jeg kører er der ingenting, den går fint
jævnt i motoren og trækker også fint nok, men skal jeg så holde for
rødt for eksempel, så går motoren ud lidt før jeg holder stille. Det
er lidt svært at holde den igang da den har automat-gear, så det med
at sidde og vippe med gassen lidt for at holde den igang går jo ikke.
Den starter fint og kan også holde i tomgang hvis jeg bare holder
stille, det skal lige siges den også går ujævnt i tomgang, op og ned i
omdrejninger. Er det på værkstedet igen eller kan jeg skrue på noget
selv for måske at gi´ den mere benzin eller andet?

Hilsen Kenneth.