Bilist fik 8 måneder:
Fra : Thomas

Dato : 04-12-04 19:24

Hej NG

Som en opfølgning på tidligere indlæg herinde om manden der kørte en
fordgænger ned i Odense, kan man i Fyens Stifstidende læse at han fik 8
måneders fængsel (der var 19 andre forhold retten skulle tage stilling til)

Fra : Thomas

Dato : 04-12-04 19:29

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> fordgænger ned i Odense, kan man i Fyens Stifstidende læse at han fik 8
> måneders fængsel (der var 19 andre forhold retten skulle tage stilling

Og hvis IE ikke bare lige pludselig sendte mit indlæg afsted, kunne jeg også
have nået at smide et link:

http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=160&bfv_articleid=541736

Kræver måske login, så dont hang me

Mvh

Thomas

Fra : Juul

Dato : 04-12-04 21:20

> "Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> wrote in message

> Og hvis IE ikke bare lige pludselig sendte mit indlæg afsted, kunne jeg
> [...]

Adgang til den ønskede side kræver at du er betalende kunde.

I will hang that cat

Men var 8 mdr. ikke for lidt
Hvad med udvisning, det bliver man jo for at vil lære dansk ifølge dagens
aviser.
--
Juul

Fra : Thomas

Dato : 04-12-04 21:57

"Juul" <Jule@mand.se> wrote in message

> [...]
>
> I will hang that cat
>
> Men var 8 mdr. ikke for lidt
> Hvad med udvisning, det bliver man jo for at vil lære dansk ifølge

Jeg kommer lige med et lille citat fra artiklen, det kan ingen vel have ondt
af
"ODENSE: Han havde nægtet sig skyldig. Men da en 21-årig odenseaner i går
vendte tilbage til retssalen efter en samtale med sin advokat, var der ingen
slinger i valsen.

Han modtog byrettens fængselsdom på otte måneder og protesterede ikke mod
anklagerens krav om, at han fortsat skal sidde varetægtsfængslet.

Men der var heller ikke meget andet at gøre for den 21-årige, der er medlem
af en af byens helt store problemfamilier.

For adskillige vidner i sagen var slet ikke i tvivl om, at den 21-årige en
lørdag aften i oktober bevidst påkørte en mandlig fodgænger påAlbani Torv.

Efter at have påkørt fodgængeren en gang, gassede den 21-årige op og kørte
videre ned ad Albanigade med den skrækslagne mand på kølerhjelmen.

En strækning som politiet siden har målt op til 13 meter.

Plaget af mén

Selv har offeret, en 39-årig odenseansk mand, ikke kunnet give en helt
sammenhængende forklaring på, hvad der skete den aften.

Han har siden påkørslen, hvor der i første omgang ikke skete ham noget,
været plaget af hovedpine, ømhed i nakken og hukommelsesbesvær.

Ud over fængselsstraffen skal den 21-årige betale knap 4500 kroner i
erstatning til den påkørte for blandt andet ødelagt tøj.

Og selv når den 21-årige på et tidspunkt bliver løsladt, vil han kunne mærke
konsekvensen af byrettens dom.

Oven i fængselsstraffen fik den 21-årige også frakendt kørekortet for en
periode på halvandet år.

Ud over påkørslen blev den 21-årige også dømt for en stribe skældsord mod
politifolk og to tilfælde af forsøg på at befri venner, der blev anholdt.

Men selv om retten således skulle tage stilling til hele 19 forhold, så
hører den 21-årige trods alt ikke til den allerhårdeste kerne af den
kriminelle palæstinensiske familie.

Men han har dog flere domme bag sig, blandt andet domme for vold.Den første
fik han som 16-årig.

Bilen han kørte i, har det ikke været muligt at konfiskere. Den tilhører
nemlig den 21-åriges mor."

Citat slut

begin 666 pilop.gif
M1TE&.#EA#P`'`-7_`/____;J[?;IZ_/AYN[6V^[4V>W3U^C'S=>@J-69HM25
MH<Z)D\E\B,-M>\)N>:Y!3:HP1*@O0*$B,*$A+Z <+9P:)9D&'ID%'I@$'9<#
M&I8`&98`&)4`%Y4`%I4`%9,#$),`$I,`$)$`#I$`#9$`#) `"HX`!XX`!0``
M`,# P ``````````````````````````````````````````````````````
M`````````````````````````````````"'Y! $``"D`+ `````/``<`0 8Y
M0(!PF( $AD@`P\1I9C@6T>20!"A$HFCD.&R(,N!PQ@+F5 Q)!,?T&%2%"Q'G
..V900D VF<PX54=!!`#L`
`
end

Fra : Martin Bak

Dato : 04-12-04 22:08

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Efter at have påkørt fodgængeren en gang, gassede den 21-årige op og kørte
> videre ned ad Albanigade med den skrækslagne mand på kølerhjelmen.

Det er da vist en mindre journalistisk overdrivelse, når der så siden står

> En strækning som politiet siden har målt op til 13 meter.

Det var sq en kort køretur, men bortset fra det, er det da ret fantasifuldt
at erklære sig uskyldig og straffen er da vel fortjent. Trist at udviklingen
har gjort, at vi har så belastede familier.

--
Martin
http://www.martinbak.dk/ - ny julesang

Fra : Juul

Dato : 04-12-04 22:11

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in message

> "Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >
>Trist at udviklingen har gjort, at vi har så belastede familier.

??

--
Juul

Fra : Martin Bak

Dato : 04-12-04 22:19

"Juul" <Jule@mand.se> skrev i en meddelelse

> ??

Jeg mener bare, at danskere og udlændinge glider længere og længere fra
hinanden. Den gensidige forståelse bliver stadig mindre og en vellykket
integration bliver vanskeligere som følge heraf. Det er en ond cirkel.
Forkert forum. Undskyld. Du spurgte.

Fra : JBH

Dato : 05-12-04 21:42

> [...]
> også

> Adgang til den ønskede side kræver at du er betalende kunde.

Tjaa. i forhold til at Greve`s nazi Jonni fik et år i skyggen for at påkøre
folk, (og ikke havde 18 andre forhold at stå til regnskab for) var det vel.

mvh
JBH