Bilaften på discovery.
Fra : Henrik B.

Dato : 04-12-04 18:51

Bare lige for at oplyse alle Jer bilnørder om, at hele aftenen står i bilens
tegn på Discovery.

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : Brian Sørup

Dato : 04-12-04 18:55

> Bare lige for at oplyse alle Jer bilnørder om, at hele aftenen står i
bilens
> tegn på Discovery.

Jeg vidste ikke at familien Teutel var begyndt at bygge biler.....

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Henrik B.

Dato : 04-12-04 19:15

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> bilens
>
> Jeg vidste ikke at familien Teutel var begyndt at bygge biler.....

Naaah, tænkte på om jeg skulle skrive undtaget dem, men hva' fa'n de er jo
altid go' for en times underholdning. Man fatter ikke at de ikke allesammen
for længst har fået en blodprop. Og for én i helv*** noget overarme der
sidder på Senior. Det er nok ikke ham man provokerer henne på Bikerbaren.

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-12-04 19:16

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vidste ikke at familien Teutel var begyndt at bygge biler.....

Jo-da.
Men som regel sker det uventet:
Bilen bliver kortere
Kofangere fjernes
osv. osv.

og det foregår udendørs

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Henrik B.

Dato : 04-12-04 19:40

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo-da.
> Men som regel sker det uventet:
> Bilen bliver kortere
> Kofangere fjernes
> osv. osv.
>
> og det foregår udendørs

*LOL*

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : John Sahl

Dato : 04-12-04 19:33

Brian Sørup wrote:
> Jeg vidste ikke at familien Teutel var begyndt at bygge biler.....

De har da bygget gokart til niecen og installeret NOS i
juniors bil

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-12-04 20:04

Henrik B. wrote:
> Bare lige for at oplyse alle Jer bilnørder om, at hele aftenen står i
> bilens tegn på Discovery.

Eller også kan man jo se Race Of Champions LIVE på Eurosport.
Der er både Michael Schumacher, David Coulthard, Collin McRae + mange mange
flere, som racer mod hinanden

Per
www.perbeer.ninja.dk