FEDT
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 04-12-04 17:24

aa........hvorfor bliver man altid tyk her i julen?

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 04-12-04 17:30

> aa........hvorfor bliver man altid tyk her i julen?

Det gør "man" heller ikke altid. Jeg gør f.eks. ikke.
Men man tager på, hvis man spiser mere end man forbrænder.

Mvh Maria

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 04-12-04 20:23

Jan Mejer Rasmussen (janmejer@FJERNhotmail.com) skrev følgende:

> aa........hvorfor bliver man altid tyk her i julen?

Jeg tror såmænd ikke, at man bliver så tyk af det, som man spiser mellem
jul og nytår. For mit vedkommende er det vist snarere det, jeg spiser
mellem nytår og jul.

Henriette Døssing

Fra : Alex Berg

Dato : 07-12-04 00:14

Ha Ha. Den var go!

Alex
www.max30.dk

Fra : Bettina Christensen-~

Dato : 26-12-04 21:56

Jan Mejer Rasmussen <janmejer@FJERNhotmail.com> skrev:
>aa........hvorfor bliver man altid tyk her i julen?

Det var dog et dumt spørgsmål!!! Men hvis du mener det seriøst, så
er det fordi man æder for meget og for fedt. Og rør sig for lidt!!!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-12-04 22:58

Jan Mejer Rasmussen wrote:
> aa........hvorfor bliver man altid tyk her i julen?

op på vægten idag og sørme nok om ikke den viser et helt kilo mindre end for
en uge siden Man kan jo sagtens.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 28-12-04 10:27

> op på vægten idag og sørme nok om ikke den viser et helt kilo mindre end
for
> en uge siden Man kan jo sagtens.

Det samme her. Men det er nok fordi jeg - udover at spise samme julemenu som
resten af familien - har brugt fridagene til at løbe og gå lange ture. Ture
i skoven på 10-15 km kan sagtens brænde en julefrokost af.

Mvh. Lisbeth