doom 3
Fra : 1Light50

Dato : 04-12-04 00:36

hey hey, jeg har lige købt doom 3 spillet, og spiller det nu,.....men jeg
får så meget daller, og jeg løber konstant tør for ammo, jeg tror desvære at
jeg har sat niveauet for højt, men keg er nået til alpha laps, og jeg gider
ik starte forfra, så jeg tænkte på.. er der nogle der har en cheat til
health,eller udødlig og så mega meget ammo, på forhånd mange tak.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 04-12-04 02:17

1Light50 wrote:
> [...]
> ik starte forfra, så jeg tænkte på.. er der nogle der har en cheat til
> health,eller udødlig og så mega meget ammo, på forhånd mange tak.

Prøv Google... "doom3 cheats" burde give pote...

/Jakob F.

Fra : Jasper Norman

Dato : 05-12-04 00:01

Kunne være at man skulle prøve en cheat... Jeg indrømmer det... jeg er en
kyllilng. Jeg tør simpelt hen ikke spille det elendige spil! Jeg forsøgte
ellers. Stemningen var god, jeg nåede, med rystende hånd, frem til hvor
monstrene kommer. Og der sluttede spillet for mit vedkommende. Jeg er 32 år
gammel !!! Har spillet alle de andre 3D spil. Nogle gange med en klump i
halsen, men jeg spillede dog videre. Men denne gang, måtte jeg lægge spillet
på hylden, og overgive mig.

Er der mon nogen der har en idé til hvordan jeg overvinder frygten for det
for..... spil?

....Jasper

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 05-12-04 20:07

Jasper Norman wrote:

> Er der mon nogen der har en idé til hvordan jeg overvinder frygten for det
> for..... spil?

Hmmm... Når araknofober skal overvinde deres frygt, så står de med
edderkopper i hænderne, så mon ikke du bare skal spille løs?
Jeg synes iøvrigt ikke at det er specielt meget mere skummelt end så
mange andre shooters, men til gengæld blev jeg supertræt af ikke at
kunne se en skid -det øgede ikke uhyggen for mig, men højnede absolut
irritationen, så jeg har faktisk aldrig fået spillet det færdig ;)
Jeg har dog hørt at der skulle findes en mod, så man kan have sin
flashlight på og skyde samtidig, hvilket jo absolut ville passe mig bedre.

/Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-04 22:27

Uncle Evil@home wrote:

> Hmmm... Når araknofober skal overvinde deres frygt, så står de med
> edderkopper i hænderne, så mon ikke du bare skal spille løs?

Jeg synes Unreal var p*sse uhyggeligt (altså 1'eren), de første gange jeg
spillede det. Andre der havde det ligesådan? Især de der små insektlignende
sataner, der hoppede på én i buldermørke ... og de lyde de kunne lave ...
yikes!

--
Livet er for kort til netbetjente

Med venlig hilsen
Kim Frederiksen
kim.frederiksen snabela gmail.com

Fra : 1Light50

Dato : 06-12-04 00:11

hey hey igen, så har jeg gennemført spillet, og damn det var svært,men jeg
kom igennem, jihaaaa
men så tænkte jeg på, er det kun mig der syntes at de "end of lvl bosses"
var fuckt up, man havde ik nogle steder at gemme sig for lige at tænke, man
skulle løbe rundt hele tiden, og man kunne ik bruge den soulcube hele tiden
man skulle vente på at den genladet sig, og man var næsten død ( jeg var,
havde en health på 10 )
og man løbe tør for ammo, især på den sidste boss, fordi de f*** hoveder de
kom op af hullet , var grund til til at man løb tør, og man den boss, han
var næsten udødlig, hvis man ik havde den soulcube kunne man ik nakke ham,
det er vist den eneste fejl ved det spil tror jeg, ( ellers er det bare mig
der er for dum til at spille, hva ved jeg he he )

Fra : Mikkel Holm

Dato : 06-12-04 18:49