Ang. udblokning...???
Fra : EL

Dato : 18-05-01 19:01

Hej "Gruppe" :))
Vi er et par, hvor Q er MEGET "Tændt" på udblokning, både for og bag. Og
jeg nyder at få hånden ind i varmen...Kan nogen gi` en forklaring hvad der
ligger i det ??. Det har altid fascineret mig og har fået hende med på
det...Har bare undret mig over hvad der ligger bag, sådan rent psykologisk
??... Sus og Erik...

Fra : Henning

Dato : 18-05-01 20:53

"EL" <hah@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej "Gruppe" :))

Hej Sus & Erik
Velkommen til

> [...]
> ligger i det ??. Det har altid fascineret mig og har fået hende med på
> det...Har bare undret mig over hvad der ligger bag, sådan rent psykologisk

Aner det ikke, men under forspillet nyder både jeg og min
partner, når jeg putter en finger op i hendes skede, er hun
meget våd og varm, er een finger ikke nok, og så må der
flere til, især kan hun lide, at jeg har fire fingre og håndfladen
inde, medens jeg pirre hendes klitoris med tommelfingeren,
så jeg kan kun sige, at det er fordi det er dejligt.

MVH
Henning

Fra : cHokMah

Dato : 19-05-01 20:58

"EL" <hah@sol.dk> wrote in message news:9e3o1o$8bu$1@news.inet.tele.dk...
> Hej "Gruppe" :))
> Vi er et par, hvor Q er MEGET "Tændt" på udblokning, både for og bag.

for hvor er dte mere anotomisk korekt placeret ?

> Og
> jeg nyder at få hånden ind i varmen...Kan nogen gi` en forklaring hvad der
> ligger i det ??

Tjjjaaa Puhhh .. det tænder jeg og min bedre halvdel da også på ... hvorfor
, det er well over i noget sm kan man få hele lappen op så har man jo en del
kontrol og hun har givet sig selv mildsets talt temligt meget .. så det er
well noget med dominans .. men der er jo også noget sport i det ..forid det
ville tage lang tid MAASSER af gldie creme pauser osv hvis det var min hånd
der skulle op , den e rknytte støøre ind et kaukasiks spædbaren hoved

>. Det har altid fascineret mig og har fået hende med på
> det...Har bare undret mig over hvad der ligger bag, sådan rent psykologisk
> ??...

dominans & gi sig selv HELT VÆK bryde grænser for havd der er muligt .. det
går jo igen i hard core Porno film efter film bileder prono billeder det er
jo det KINKY sammen med urin koprofagi gravide i anal sex sm osv

MvH
Bo

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 20-05-01 03:34

> for hvor er dte mere anotomisk korekt placeret ?

Røven og fissen

Fra : Chokmah

Dato : 20-05-01 03:48

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> wrote in message

> Røven og fissen

hmm det lyder nu meget bag til for mig begge dele ? :) ?
foran mund bag ved røw fisse ..hmm.... men jow ...jeg sad faktisk og prøvede
at visualsiere en fisting i halsen ?
Nahh det går ikke
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 21-05-01 16:29

"Chokmah" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> hmm det lyder nu meget bag til for mig begge dele ? :) ?
> foran mund bag ved røw fisse ..hmm.... men jow ...jeg sad faktisk og

Jo jo Bo!
Der skal bare laves en traktoskopi først,
selvfølgelig kan det vente til hun er gasblå
i hovedet, men så risikere du jo at snitte
dig selv i hånden, og det ville jo være
synd for dig

Med bizzare Hilsner
Henning

Fra : Henning

Dato : 21-05-01 16:29

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> skrev i en
meddelelse news:9e7ae5$ai1$1@news.inet.tele.dk...

> Røven og fissen

Er du sikker?

Fut dk.snak.off-topic, på grund af chat

MVH
Henning, der lige undersøger om der er stemning for
en skt. Hans fest i Viby 23/6 ?