Visir til en honda cx 500 B standard
Fra : kul

Dato : 03-12-04 18:25

hej

er der nogle der kan anbefale hvor jeg kan købe billige /brugte dele til en
ældre Honda CX 500 standard.

jeg mangler sidespejle og det lille visir

hilsen

Fra : jesper

Dato : 04-12-04 08:26

"kul" <f.k.h@mail.dk> wrote in message news:<41b0a150$0$86715$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> hej
>
> er der nogle der kan anbefale hvor jeg kan købe billige /brugte dele til en
> ældre Honda CX 500 standard.
>
> jeg mangler sidespejle og det lille visir

Meget enkelt.
Lav en købsannonce på www.cxclub.dk

Jesper

Fra : Futte & Co.

Dato : 04-12-04 10:12

> [...]
en
> ældre Honda CX 500 standard.
>
> jeg mangler sidespejle og det lille visir

http://www.ebay.de

Her er der en hel del dele til cx'ere
Og hvis du udvider søgningen til alle lande,
er der lige nu 252 forskellige muligheder.
Endelig er der en del ebay shops i .de der gør det i
ophugning og nye "gamle" dele og gerne sender til .dk

--
Jørgen , Brøndby
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : kul