Omlakering af motorcykel
Fra : Rahbek

Dato : 03-12-04 13:51

Hej alle der ude... Der skulle vel ikke være nogen der ved, hvor jeg kan
få malet min cykel...BIlligt... helst uden kvitering.... Jeg bor i
Aalborg så helst i Nordjylland.. På forhånd tak.. Hilsen Morten

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-12-04 19:47

> Hej alle der ude... Der skulle vel ikke være nogen der ved, hvor jeg
> kan få malet min cykel...BIlligt... helst uden kvitering.... Jeg
> bor i Aalborg så helst i Nordjylland..

Du skal selv skille cyklen ad, ihvertfald de dele der skal omlakeres. Skal
du have en anden til at skille den ad og omlakere delene, bliver det ikke
billigt.

Jeg har fået omlakeret min bagsvinger med pulverlak for 150,- kr. ved
Brønderslev Industrilakering for et par år siden. Den blev rigtigt flot, og
næsten som ny igen, så det kan jeg godt anbefale. Prisen var jeg også meget
tilfreds med. Og hvis jeg ellers gad at vaske den, er jeg sikker på at den
stadig er lige så pæn.

Kig på http://www.bi-lak.dk/Hjemmeside/forside.html.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Dennis

Dato : 04-12-04 00:20

> [...]
> tilfreds med. Og hvis jeg ellers gad at vaske den, er jeg sikker på at den

Jeg har ikke helt den samme erfaring med ovenstående firma. De skulle også
give min bagsvinger pulverlak, men efter nærmere inspektion af folk der
kender til pulverlak har det den har fået ikke noget med pulverlak at
gøre. Udover det blev der lovet at der ville komme propper i hvor
nålelejerne sidder, men nej der var ikke kommet propper i. Dvs. at den var
fyldt med lak (det kunne fjernes med fortynder så det var jo ikke så
slemt), men de slyngrenser også bagsvingeren inden den bliver lakkeret, og
det har så resulteret i at der hvor nålelejerne sidder monteret lige havde
fået en tur under slyngrensningen. Men man kan jo heller ikke forlange at
alting er iorden for 150,- kr

--

Dennis

Fra : Tue

Dato : 03-12-04 20:17

On Fri, 3 Dec 2004 12:50:43 +0000 (UTC), Rahbek wrote:

> Hej alle der ude... Der skulle vel ikke være nogen der ved, hvor jeg kan
> få malet min cykel...BIlligt... helst uden kvitering.... Jeg bor i
> Aalborg så helst i Nordjylland.. På forhånd tak.. Hilsen Morten

Jeg går selv og leder efter et sted, jeg kan få omlakeret min mc, billigt
MEN godt! Så hvis der er nogen der har erfaringer med en god autolaker, i
eller omkring Aalborg er jeg interesseret! med eller uden kvittering

--
Tue Jensen
SV650S

Fra : jesper

Dato : 04-12-04 08:25

Maksrahbek@hotmail.com (Rahbek) wrote in message news:<copnf3$k8f$1@abbeden.bunk.cc>...
> Hej alle der ude... Der skulle vel ikke være nogen der ved, hvor jeg kan
> få malet min cykel...BIlligt... helst uden kvitering.... Jeg bor i
> Aalborg så helst i Nordjylland.. På forhånd tak.. Hilsen Morten

Da jeg satte min CB400f i stand var jeg rundt hos forskellige
autolakerere for at få et godt tilbud. For 1500,- kunne jeg få lakeret
tank, sideskjolde og kåbe samt få monteret straferinger. Det var en
større forretning, og kvaliteten af de biler de lakerede så godt ud.

Så spørg rundt omkring, det koster kun et opkald på tlf.

Jesper

Fra : uffe.j

Dato : 05-12-04 16:03

Har du overvejet om Told og Skat sommetider scanner nyhedsgrupper.
Hvis jeg var en "flink" autolakerer, ville jeg nok ikke bryde mig om at få
udskreget mit navn.

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".