Euro paller
Fra : Carsten

Dato : 03-12-04 09:51

Hej NG.
Jeg har 4 Europaller stående som jeg en dag var ved at køre på lossepladsen,
da jeg fik at vide, at de var penge værd. Derfor beholdte jeg dem. De er i
ok stand.
Hvor meget er de værd?
Hvor kan man sælge dem henne (Bor i Esbjerg)?
På forhånd tak

Fra : Bjarne

Dato : 03-12-04 13:00

In article <41b028f1$0$81842$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
   "Carsten" <xxx@xxx.xx> writes:
> [...]
> da jeg fik at vide, at de var penge værd. Derfor beholdte jeg dem. De er i
30 kr. stykket i Ballerup området, hvis de er fine.

> Hvor kan man sælge dem henne (Bor i Esbjerg)?
I jylland er sikkert en byttepris

mvh,
Bjarne

Fra : Christian

Dato : 03-12-04 19:55

"Carsten" <xxx@xxx.xx> wrote in message
> [...]
> ok stand.
> Hvor meget er de værd?
> Hvor kan man sælge dem henne (Bor i Esbjerg)?

ja og jeg har en masse A4 papiere hvor der kun er trykt på den ene siden....

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 03-12-04 20:16

Christian wrote:

> ja og jeg har en masse A4 papiere hvor der kun er trykt på den ene siden....

Ha, ha, ha, ha, ....

Tror du det er en joke.?

Mvh. Jørgen

Fra : Peter C:\\>

Dato : 03-12-04 21:20

"Carsten" <xxx@xxx.xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> ok stand.
> Hvor meget er de værd?
> Hvor kan man sælge dem henne (Bor i Esbjerg)?

Jeg ved ikke hvor du kan sælge dem, men her på egnen (midtsjælland) kan man
være heldig at få 35,- pr. palle, hvis de vel at mærke er pæne og "som nye"

Den helt store guldgrube bliver det jo aldrig :-/

--
MVH Peter C:\
- - -

Fra : Gunnar

Dato : 03-12-04 21:38

> [...]
> nye"
>
> Den helt store guldgrube bliver det jo aldrig :-/
Hej.
Spørg hos en vognmand, eller et firma der bruger paller, de skal altid bruge
nye.
Gunnar

Fra : klaus

Dato : 04-12-04 18:20

Carsten wrote:
> [...]
> ok stand.
> Hvor meget er de værd?
> Hvor kan man sælge dem henne (Bor i Esbjerg)?

Du kan også prøve at sælge dem gennem GulogGratis, Genbrugsavisen etc.
Hvis de er iorden tror jeg du kan få 30 til 50 kroner pr. stk.

--
Venlig hilsen
Klaus Eriksen

Fra : BT

Dato : 04-12-04 20:15

> [...]
> ok stand.
> Hvor meget er de værd?
> Hvor kan man sælge dem henne (Bor i Esbjerg)?

Hvor har du fået dem fra? Og vil de ikke have dem igen
Ellers prøv at ringe ud til de lokale byggemarkeder, så som steff-byg..
Det kan være de vil have dem.

/Brian Toft