Ny bil
Fra : Peter Weis

Dato : 03-12-04 13:56

Nå ja, helt ny er den ikke, og det er heller ikke min. Men jeg har altså i
et par uger kørt rundt i svigermors 205'er fra '88: 1.1 liters motor,
manuel choker, gammeldags radio der skal justeres på stationen hele tiden
og masser af plaske-lyd fra kaburatoren når den får pedal.

Det er faktisk en sjov bil, selv om den næsten ingen motorkraft har. Man
trykker bare speederen i bund og styrer. Den er hurtigere i svingene end
Picassoen og nogen af Toyotaerne jeg har haft.

Men der er faktisk masser af køreglæde i den lille spand når den kastes
rundt på sognevejene.

mvh
Peter