FI kort, og Summasummarum, problemer med O~
Fra : Petersen_Michael

Dato : 03-12-04 20:23

Hej

Jeg har netop modtaget aftalen fra min bank, vedrørende FI kort. Iflg.
Den aftale, er det et krav, at OCR linien udfyldes med skrifttypen OCR-B
størrelse 1.

Nu ligger det så sådan, så jeg (ind til videre) benytter Summasumarum,
og SVJ kan se indeholder denne applikation ikke denne font. Kan den
downloades et eller andet sted?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 04-12-04 12:15

http://www.bgbank.dk/Link/OCRB12Font/$file/OCRB12Font.exe

--
Mvh. Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-04 12:54

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:41b0bd0b$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Nu ligger det så sådan, så jeg (ind til videre) benytter Summasumarum,
> og SVJ kan se indeholder denne applikation ikke denne font. Kan den

http://www.summarum.dk/download.htm

/karsten

Fra : Petersen_Michael

Dato : 04-12-04 20:39

In news:41b1a566$0$215$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Karsten Madsen <km hos alsit i dk> wrote:

> http://www.summarum.dk/download.htm

Tak for det