Easyfood A/S' regnskab
Fra : Jens Holberg

Dato : 03-12-04 16:57

Hej

Er der nogen, som kan skaffe mig Easyfood A/S' regnskab på PDF-fil, som blev
offenligtgjort d. 06.07.2004.

DATA:

CVR-nr.: 25652762
Navn: EASYFOOD A/S
Adresse: Albuen 39
6000 Kolding

Fra : Holst

Dato : 03-12-04 17:14

Jens Holberg wrote:

> Er der nogen, som kan skaffe mig Easyfood A/S' regnskab på PDF-fil, som blev
> offenligtgjort d. 06.07.2004.

For et par dage siden var der en tråd om Easyfoods regnskab. Prøv at kig
i den.

Du kunne jo skrive til dem efter det?!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 03-12-04 18:01

Jens Holberg wrote:
> Hej
>
> Er der nogen, som kan skaffe mig Easyfood A/S' regnskab på PDF-fil, som blev
> offenligtgjort d. 06.07.2004.

Hvorfor er det regnskab så interessant, at i er to der indenfor kort tid
spørger om det samme?

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Jonas Kofod

Dato : 03-12-04 18:03

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er det regnskab så interessant, at i er to der indenfor kort tid
> spørger om det samme?

Hvis der ikke er to der hedder Jens Holberg - så... er det nok den samme.
Det kan man jo så skumle lidt over.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 04-12-04 13:09

"Jonas Kofod" <KofodFJERN@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> blev

> Hvis der ikke er to der hedder Jens Holberg - så... er det nok den samme.
> Det kan man jo så skumle lidt over.

Og i news:40aa65de$0$28836$ba624c82@nntp04.dk.telia.net kalder han sig "Hans
volkemann".
Sjovt nok har både "Hans volkemann" og "Jens Holberg" samme mail-adresse, od
det på det ikke eksisterende domæne "volkemann.dk"

Fra : Holst

Dato : 04-12-04 13:43

Allan Soerensen wrote:

> [...]
> Sjovt nok har både "Hans volkemann" og "Jens Holberg" samme mail-adresse, od
> det på det ikke eksisterende domæne "volkemann.dk"

I hans indlæg fra 3. december står der godt nok:

From: "Jens Holberg" <jens@holberg.dk>

og holberg.dk eksisterer da fint.