IE 6 og password manager...??
Fra : Ukendt

Dato : 03-12-04 09:30

Hejsa

Hvad gør man hvis man har password på en side, og man kun har det i IE's
sitemananger...???

Kan man finde passwordet igen...??

Jeg har været rigtig snu, fået smidt min seddel med passwordet ud, og nu
står det bare med prikker, jeg kan godt se mit login navn...

Jeg har været i browser gruppen, og prøvet med nogle aktive bogmærker, og de
er fjernet igen, ved godt de kan bruges af alle, men det virkede ikke, og
jeg tror helt sikkert at det er fordi det er IE, for jeg kunne i først
omgang ikke trække dem ud fra den sidde jeg skulle hente dem fra, men
prøvede så FireFox, og vupti, ude på bordet var de...

Det ser ud som om der sker noget, fanen blarer, men der sker ikke noget
alligevel...

Jeg har også prøvet at importere bogmærkerne over i FireFox, men login
oplysninger følger ikke med...

Er der nogle der har nogle forslag....???

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-04 11:02

On Fri, 3 Dec 2004 09:30:21 +0100 skrev "Blue"
<blue22deep_news]a[ya-S-L-E-T-hoo.co.uk> .

>Jeg har været rigtig snu, fået smidt min seddel med passwordet ud, og nu
>står det bare med prikker, jeg kan godt se mit login navn...

Lyder som en opgave for Snadboys...

Martin Østerberg

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-04 13:27

Hej Martin

<Martin Østerberg> skrev i en meddelelse
> On Fri, 3 Dec 2004 09:30:21 +0100 skrev "Blue"
> <blue22deep_news]a[ya-S-L-E-T-hoo.co.uk> .

> Lyder som en opgave for Snadboys...

Går ud fra at det er Revelation du hentyder til, den kan ikke, der står bare
@brugernavn...:(

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Kasper Dupont

Dato : 03-12-04 12:39

Blue wrote:

> Hejsa
>
> Hvad gør man hvis man har password på en side, og man kun har det i IE's
> sitemananger...???
>
> Kan man finde passwordet igen...??

Det burde kunne lade sig gøre. Kører du http eller https?
Hvis det er http burde det være nok at sniffe på netværket.
Password sendes vist base64 encoded.

--
Kasper Dupont

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-04 11:31

Hej igen

"Blue" <blue22deep_news]a[ya-S-L-E-T-hoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oplysninger følger ikke med...
>
> Er der nogle der har nogle forslag....???

Det kan da ikke passe, er det virkelig hvad i har af bud i en
sikkerhedsgruppe, eller vil ikke fortælle mig det fordi i tror jeg skal
bruge det til at stjæle et password....???

Vedkommende er skam velkommen på adressen og selv foretage tricket, så det
kan ses at det er mit eget passwrod der er tale om...

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Lars Jespersen

Dato : 04-12-04 14:46

> [...]
>
> Vedkommende er skam velkommen på adressen og selv foretage tricket, så det
> kan ses at det er mit eget passwrod der er tale om...

Prøv at se her:
http://www.nirsoft.net/utils/pspv.html

--
lars

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-04 17:44

Hej Lars

"Lars Jespersen" <SLETlarsjesp@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at se her:
> http://www.nirsoft.net/utils/pspv.html

Det er sgu noget der virker, jeg takker mange gange...

Mvh
Carsten, Østerbro