ibook priser
Fra : Carsten

Dato : 03-12-04 10:51

Hej gruppe

Min søn vil gerne ha' en iBook. Jeg har ikke meget erfaring med Macpriser -
ligger de fast eller kan man få noget rabat nogen steder?

Mvh

Carsten

Fra : (2200) Henrik Enslev

Dato : 03-12-04 11:42

Carsten <cardal@image.dk> wrote:

> [...]
>
> Min søn vil gerne ha' en iBook. Jeg har ikke meget erfaring med Macpriser -
> ligger de fast eller kan man få noget rabat nogen steder?

Hej
Ret faste. Der er dog faste elev og studierabatter som du kan spørge
efter.
Jeg har do engang selv fået et afslag på en printer i en Officeline, men
det var jo så heller ikke et Appleprodukt. De er vist hårde.
Tit har de vist også karakter af samkøbsrabat (gad vide om samkøbsrabat
egentligt er helt efter lovbogen? Engang var det da ikke lovligt).

Henrik Enslev, 2200 Kbn N
e post : henske snawel a e-
mand punktum dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 03-12-04 14:48

(2200) Henrik Enslev <no@spam.nej> wrote:

> [...]
> Tit har de vist også karakter af samkøbsrabat (gad vide om samkøbsrabat
> egentligt er helt efter lovbogen? Engang var det da ikke lovligt).

Rabatten gives af Apple! Så salgsstedet lægger egentlig ud for Apple.

Din søn kan formentlig få 6 % rabat.

Gå ind til Officeline, og bestil iBook og deres All-risk. Der er pt. nul
leveringstid på standardkonfigurationen af iBook.

Priser: iBook 9.605, All-risk (12% af 8175+moms) 1.226, i alt 10.831,-

Køb gerne iBook'en med installeret Bluetooth (trådløs forbindelse til
tastatur og telefon) til + kr. 450,- da den ikke kan installeres efter
køb uden at noget hænger udover.

Evt. + kr. 600,- minus 6% til et Bluetoothtastatur.
Evt. + kr. 350,- til en Bluetooth Radtech mus.

Jeg ved ikke noget om hvilken service Fona2000 ved Nørreport yder, og
hvilken forsikring de kan tilbyde.

--
iBook om en uge? and counting

Med venlig hilsen

Flemming Rubini

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 03-12-04 16:25

Flemming Rubini <flemming@rubiniFJERNES_REMOVE.dk> wrote:

> Priser: iBook 9.605

Jeg er den lykkelige ejer af en ny iBook 12" - den koster DKK 8.499,00

Jeg er glad for den lille, og ville egentligt ikke bytte med en 14".
--
Ho:ho:hoo

Steen

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 03-12-04 18:01

On 2004-12-03 16:25:09 +0100, panther@osx.dk (Steen B. Jensen) said:

> Jeg er den lykkelige ejer af en ny iBook 12" - den koster DKK 8.499,00

Og hvis man er så heldig at kunne få studierabat, så kan man købe den
på Apple Store Edu for 7988,75 kr. Man 'sparer' en plovmand som kan
bruges på RAM, taske, juleøl, julegaver - eller hvad man ellers kan
finde på... Find Apple Store Edu her:
<http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkInd>

> Jeg er glad for den lille, og ville egentligt ikke bytte med en 14".

Count me in! Jeg har haft min 12" iBook i 14 dage og den fungerer bare
med bluetooth og "det hele"...

mvh Jesper

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 03-12-04 20:25

Jesper Møller-Fink <jmfink_nospam@mac.com> wrote:

> Og hvis man er så heldig at kunne få studierabat, så kan man købe den
> på Apple Store Edu for 7988,75 kr.

FONA sælger skam også m studierabat (i hvert fald i Roskilde - spørg
efter Michael Hansen)
-- der købte jeg min

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Flemming Rubini

Dato : 03-12-04 18:30

> [...]

> leveringstid på standardkonfigurationen af iBook.
>
> Priser: iBook 9.605, All-risk (12% af 8175+moms) 1.226, i alt 10.831,-

Hov sættenissen har været på spil. En eller anden slags nisse i hvert
fald .

Den nævnte pris på iBook'en er med Bluetooth og 80 Gb harddisk, søføli'.

Det er ligegyldigt om Officeline kan levere en standard konfiguration
her og nu, for du vælger i disse multimedietider størst mulige harddisk,
da det er noget værre bøvl at udskifte den selv mhp. at spare et par
kroner.

Ram derimod køber du ikke hos Apple, men bestiller en 512 Mb klods hos
Crucial.com eller tilsvarende fra dansk leverandør.

-- Med venlig hilsen

Flemming Rubini

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 04-12-04 00:57

Carsten <cardal@image.dk> wrote:

> Hej gruppe
>
> Min søn vil gerne ha' en iBook. Jeg har ikke meget erfaring med Macpriser -
> ligger de fast eller kan man få noget rabat nogen steder?

Priserne på maskinerne er ens, men der kan være mulighed for forskellige
typer rabat på tilbehør. Skal der købes ekstra ram, taske osv. Desuden
er der også forskellige tilbud på forsikrings ordninger. Der findes
noget der hedder Applecare som er apples egen forsikring. Hvis man fx
køber hos Fona kan man købe med deres forsikring... Det er værd at
tjekke de forskellige forsikrings tilbud både hvad angår pris og
dækning. Jeg mener det er ret vigtgit med en ekstra forsikring når man
køber en bærbar computer, der skal ikke meget til før end man har tabt
den på gulvet og får brug for en forsikring af en slags... Go'
fornøjelse med indkøbet.

--
Mvh Nicolai Brandt
"Man burde spørge hvem der ved rigtigst, ikke hvem der ved mest."

Fra : Carsten

Dato : 06-12-04 10:44

> Min søn vil gerne ha' en iBook. Jeg har ikke meget erfaring med
> Macpriser - ligger de fast eller kan man få noget rabat nogen steder?
>
> Mvh
>
> Carsten

Tak for hjælpen allesammen - jeg er i gang med et køb

Mvh

Carsten