Skærme
Fijala 3554
hjælp???
Fra : verner hansen

Dato : 03-12-04 02:55

jeg har en datter på 12år der går til computertræf
og hendes glskrærm duer ikke mere,
så har jeg en compaq mv720 skræm stående
duer den til de spil de spiller der?
såsom cuantenstrike, doom osv...?
jeg har fået fortalt at den minn skal kunne klare 85mhz ?
jeg spørger for jeg har ikke forstand på skræme

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 03-12-04 09:38

On Fri, 3 Dec 2004 02:54:31 +0100, "verner hansen"
<vernerha@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>såsom cuantenstrike, doom osv...?
>jeg har fået fortalt at den minn skal kunne klare 85mhz ?
>jeg spørger for jeg har ikke forstand på skræme

Du skal spørge, de der spilhoveder, hvilken opløsning de skal køre 85
Hz med. Jeg formoder, at det er en lav een: 1024x768, eller 800x600.

Det er ikke sådan lige til at finde specifikationerne på den skærm,
men med google går det

http://www.compaq.com.hk/product/monitors_p/standard/mv720.html

85Hz: max 1024x768.

Max for skærmen ved 60 Hz: 1280x1024

Det er da en meget god skærm !

mvh

John

Fra : Koeffe

Dato : 03-12-04 13:57

"verner hansen" <vernerha@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> såsom cuantenstrike, doom osv...?
> jeg har fået fortalt at den minn skal kunne klare 85mhz ?
> jeg spørger for jeg har ikke forstand på skræme

DATTER?! 12 år? Computertræf?! Counterstrike og doom?

Damn jeg er imponeret!

--
Koeffe