grafikkort+tvkort
Fra : Jens Værum

Dato : 04-12-04 00:21

har lige skiftet til ati x800xt pe,og nu virker mit tvkort ikke,suk,får en
fejlmelding når jeg prøver at starte tvkortet"Cannot Set capture device...og
noget med den ikke kan finde wdm,kan se at ati har lagt nogle drivere ind
som hedder ati wdm.
håber nogle kloge hoveder kan hjælpe
hej

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-04 19:28

> [...]
device...og
> noget med den ikke kan finde wdm,kan se at ati har lagt nogle drivere ind

Prøv at install driverne til tv-kortet igen.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Jens Værum

Dato : 04-12-04 20:34

har prøvet,sætter jeg mit gamle kort i virker det igen(gforce 5600

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-12-04 22:53

Jens Værum wrote:

> har prøvet,sætter jeg mit gamle kort i virker det igen(gforce 5600
> "Kim Michael Larsen" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en

Kunne du overtales til at læse her:
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html ?

Jesper G. Poulsen

Fra : Jens Værum

Dato : 05-12-04 01:15

har du ikke andet du kan give dig til :o/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-12-04 13:59

Jens Værum wrote:

> har du ikke andet du kan give dig til :o/
> "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev i en

Kan du se problemet?

Dit indlæg forsvinder - indlæg der forsvinder bliver der ikke svaret
på...

Jesper G. Poulsen

Fra : Jens Værum

Dato : 06-12-04 03:08

der er måske bare ikke så mange kloge hoveder her

Fra : Brian Lund

Dato : 06-12-04 05:43

For at vise hvorfor du burde have læst Jespers link vil jeg her lave et
resume af jere samtale:

> Prøv at install driverne til tv-kortet igen.

Jeg ved ikke med dig, men jeg læser ovenfra og ned, som i en bog...
Derfor; vær venlig at svare _under_ det du svarer på.

Og nu er vi vist langt nok OT - For jeg aner heller ikke hvad problemet er!

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-12-04 10:21

Jens Værum wrote:

> der er måske bare ikke så mange kloge hoveder her

Det er et spørgsmål om læsevenlighed. De indlæg vi giver dig er meget
læsevenlige, men de indlæg du selv skriver er meget læseuvenlige.
Normalt ville jeg bare overse sådanne indlæg, men det hjælper jo ikke
dig (og andre der skriver læseuvenlige indlæg). Det kunne tænkes at dem
der springer over disse læseuvenlige indlæg, samtidig var dem der sad
med de bedste løsningsforslag til den aktuelle problemstilling.

Vi er off-topic, så der er sat FUT til netiketten.

Jesper G. Poulsen