Udlejers opkrævning af betaling for vandfo~
Fra : Lars V

Dato : 21-11-04 21:08

Plejer altid at få fine, gode råd herinde, og prøver således endnu engang!

Jeg ejer et dobbelthus, hvor jeg bor i den ene lejlighed, og lejer den anden
ud. Jeg er nu kommet i tvivl om min lejers betaling for vandforbrug. Der er
seperate målere i begge lejligheder, så forbruget som sådan er jo ikke
vanskeligt at opgøre. Men hvad må jeg opkræve? Kun for vandforbruget, eller
også for vandskat, afledningsafgift m.v.? Jeg bruger den "normale"
standardkontrakt, men den nævner ikke rigtigt noget specifikt om det;
http://www.dklf.dk/Redskaber/typeformular-a8-blanket.doc .

Nogen, der har erfaring eller viden på området?

Lars V

Fra : Stærk Tobak

Dato : 21-11-04 22:27

On Sun, 21 Nov 2004 21:08:11 +0100, "Lars V" <lnrvdk@hotmail.com> wrote in
dk.videnskab.jura:

>Nogen, der har erfaring eller viden på området?
>
>Lars V

Vandforbrug afregnes efter vandværkets måleraflæsning, de andre ting er
indeholdt i skatteberegningen (§ 50 og især § 51)

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).