Er det mig der er forkert på den ??
Fra : Mr Spy

Dato : 19-11-04 18:18

Jeg har tilmeldt mig et nyhedsmail brev fra PRCdata.

De skriver at jeg kan købe et headset d. 19/11 til en nedsat pris på 19 %,
men det gælder KUN d 19/11.
Da jeg er A menneske og morgenfrisk, bestilte (betalet med dankort) jeg det
i morges kl ca 5.30 på nettet. Jeg fik også en kvittering på mail retur.
Nu skulle alt være perfekt, men .. Jeg opdager at deg IKKE har fået rabatten
på 19 %. Jeg ringer derefter derind. De siger at tilbudet kun gælder efter
kl 8.00 og da de allerede har ekspederet ordren, er det for sent at ændre
noget. JEg kan ikke se på deres hjemmeside at tilbudet KUN gælder efter kl
8.00 Jeg tilbyder også at jeg kan købe vare for de penge jeg mener de
skylder mig, men det kan heller ikke lade sig gøre. JEg kan jo nægte at
modtage pakken, men så trækker de portoen.

Hvad gør jeg ?? (Er jeg helt gal på den eller ???)

Fra : Henning

Dato : 19-11-04 20:33

On Fri, 19 Nov 2004 18:17:55 +0100, "Mr Spy"
<HL@NOSPAMmail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>skylder mig, men det kan heller ikke lade sig gøre. JEg kan jo nægte at
>modtage pakken, men så trækker de portoen.

Du annulerer blot ordren, afviser dankortbetalingen i banken hvis de
trækker pengene alligevel.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Morten Meizner Rasmu~

Dato : 27-11-04 18:31

"Mr Spy" <HL@NOSPAMmail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo nægte at modtage pakken, men så trækker de portoen.
>
> Hvad gør jeg ?? (Er jeg helt gal på den eller ???)

Medmindre du udlader noget så er du ikke helt galt på den.

Fra : Mr Spy

Dato : 28-11-04 09:28

> Medmindre du udlader noget så er du ikke helt galt på den.

Efter et klagebrev til PRCdata, vil har de nu overført de penge de skylder
mig. Dog siger de at det er min egen skyld, da jeg jo har godkendt
bestillingen.
Pyt, sagen er lukket (men ikke glemt),