Hakket negativ tekst på mørk baggrund
Fra : Poul Westborg

Dato : 02-12-04 21:07

Hej hej

Jeg har lavet en Site med en mørkegrå baggrund, hvor der skal stå en
overskrift i hvid. Teksten har jeg lavet i Illustrator og konverteret til
gif-format i Golive. Men den er hakket at se på. Den ser fin ud i sort uden
baggrund.
Er der nogle af jer der har erfaring med dette?
På forhånd tak for gode råd.

Venlig hilsen
Poul Westborg

Fra : Jens Andersen

Dato : 02-12-04 23:26

> [...]
> gif-format i Golive. Men den er hakket at se på. Den ser fin ud i sort uden

Har du en URL man kan se på?

--
mvh Jens
T-shirt med tryk, så http://www.tynan.dk

Fra : Poul Westborg

Dato : 06-12-04 11:15

> Har du en URL man kan se på?
>
> --
> mvh Jens
> T-shirt med tryk, så http://www.tynan.dk

Nej, på www.juhlsbolighus.dk har jeg til "juhls bolighus" overskrift brugt
skriften i programmet GoLive i stedet for.

Fra : Jens Andersen

Dato : 06-12-04 22:29

> From: "Poul Westborg" <plw@stofanet.dk>
> Newsgroups: dk.edb.mac
> Date: Mon, 6 Dec 2004 11:14:52 +0100
> Subject: Re: Hakket negativ tekst på mørk baggrund

> Nej, på www.juhlsbolighus.dk har jeg til "juhls bolighus" overskrift brugt
> skriften i programmet GoLive i stedet for.

Hvilken skrifttype og punktstørrelse brugte du til den "hakkede tekst"