plone.org
Fra : Michael Holm

Dato : 30-11-04 17:48

ville bare høre om der er nogen her der har erfaringer med plone ?
http://plone.org

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Tom

Dato : 30-11-04 19:46

Hvis det er det der CMS sys.. så er det OK med mange brugere..
Har du mod på noget der virker væsenntligt bedre.. ( fik det dog IKKE til at
virke lokalt på en mac, så tjek spip.net
Den nyeste ( beta som slet ikke er beta mere) kører fejlfrit..
Spip hra den indbyggede fordel at den er utroligt gode venner med google..
En af de sites jeg laver ligger stort set nummer et eller to igen og igen,
også selvom at der søges på .com eller - ex - .se eller .no
Spip findes i en dansk version..
Tom

Mail evt. Off liste For at høre mere..

Fra : Michael Holm

Dato : 30-11-04 20:09

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> [...]
> En af de sites jeg laver ligger stort set nummer et eller to igen og igen,
> også selvom at der søges på .com eller - ex - .se eller .no

tak for tilbudet, men hvis det ikke kan installeres på en mac os x mac,
så dutter det ikke :)