Half life 2 konsol prob
Fra : Morten Bowman

Dato : 30-11-04 03:23

Hejsa
Jeg kan simpelthen ikke få konsollen ned?! Jeg har har prøvet alle knapper
tastaturet uden held
Jeg sidder fast og er ved at brække mig over jeg ikke kan jorde de to
gunships!

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-11-04 03:54

Morten Bowman wrote:
> [...]
> knapper tastaturet uden held
> Jeg sidder fast og er ved at brække mig over jeg ikke kan jorde de to

Er du ved indgangen til Nova Prospekt?

Spoiler Space

Start forfra, og start med at lokke antlions op i alle tre tårne.
Bagefter sender du dem op og hen under halvtaget hvor der står et par
combine soldater mere.
Så løber du op under halvtaget, tager de raketter der ligger, og saver.
Så skyder du det første gunship ned, husk at save efter hver
fuldtræffer. Raketterne rammer bedre hvis du bliver ved med at holde
lasersigtet på dem.

Kast en granat ind gennem vinduet til soldaterne i det lille rum om
hjørnet, og lok antlions op i hver af de tårne hvor der står soldater.
Oppe i gården ved de to sidste tårne er der en kasse med raketter, sørg
hele tiden for at aflede gunships'ne ved at sende antlions væk fra der
hvor du selv er. Det nemmeste sted at nakke gunships'ne er omme ved
halvtaget, der er mere plads at bevæge sig på og man har fuld dækning.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-11-04 09:50

On Tue, 30 Nov 2004 03:54:21 +0100, "Sune Salminen"
<salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

>Er du ved indgangen til Nova Prospekt?

Nemlig

> [...]
>hvor du selv er. Det nemmeste sted at nakke gunships'ne er omme ved
>halvtaget, der er mere plads at bevæge sig på og man har fuld dækning.

Ok prøver. Men et af problemerne er at jef starter den bane med 15 liv

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-11-04 11:03

Morten Bowman wrote:

> Nemlig
>

> Ok prøver. Men et af problemerne er at jef starter den bane med 15
> liv

Der ligger rigeligt med health rundt omkring, og i rummet på hjørnet er
der både energi til din environment suit og health-automat.

Jeg har først lige klaret det sted i går aftes, husk at save efter hver
fuldtræffer! Good luck

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 30-11-04 15:19

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Nemlig

> Ok prøver. Men et af problemerne er at jeg starter den bane med 15 liv

Heh, det var ikke meget.

Er det fra banen før, med flares og en masse combines?

Jeg gjorde det, at jeg ventede til de kom frem. Så skød jeg tønderne ved
siden af, det tog de fleste. Resten sendte jeg mine Antlions efter, og hjalp
med mit maskingevær.

Og så, som Sune skriver, er der masser af health at hente rundt omkring.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-11-04 16:28

On Tue, 30 Nov 2004 15:18:41 +0100, "Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk>
wrote:

Mucho tnhx.
Tror lige jeg går et par baner tilbage og ser om ikke jeg kan få lidt mere
health

Fra : Hans

Dato : 30-11-04 20:06

Jadav

Jeg skal trykke på ø for at få konsollen frem.

Mvh.
Hans Nikolajsen
http://home1.stofanet.dk/jadav/

Fra : preben nielsen

Dato : 30-11-04 17:53

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en
meddelelse news:e7mnq0ljhkv8in3hieu4b1s0u89he7qq6c@4ax.com...
> Hejsa
> Jeg kan simpelthen ikke få konsollen ned?! Jeg har har prøvet
> alle knapper
> tastaturet uden held

Hvis ikke du kender til autoexec.cfg, så bare gør sådan:

-Luk spillet
-Åben din config.cfg (tag evt. kopi først)
-Find linien med bind "`" "toggleconsole"
-Ændr til f.eks. bind "o" "toggleconsole"
-Start spillet

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 03-12-04 11:33

On Tue, 30 Nov 2004 17:52:48 +0100, "preben nielsen" <prel@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
> -Åben din config.cfg (tag evt. kopi først)
> -Find linien med bind "`" "toggleconsole"
> -Ændr til f.eks. bind "o" "toggleconsole"

Thnx
Fik dog gennemført banen vedat gå lidt tilbage.

Fra : Morten Bowman

Dato : 08-12-04 09:51

wrote:

> [...]
> -Åben din config.cfg (tag evt. kopi først)
> -Find linien med bind "`" "toggleconsole"
> -Ændr til f.eks. bind "o" "toggleconsole"

Det virker ikke, stadig ingen konsol

Fra : Stærk Tobak

Dato : 08-12-04 11:56

On Wed, 08 Dec 2004 09:51:21 +0100, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in dk.spil.computer:

>Det virker ikke, stadig ingen konsol

Har du aktiveret konsol under options i spillet ?

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Morten Bowman

Dato : 19-12-04 08:53

On Wed, 08 Dec 2004 11:55:33 +0100, Stærk Tobak <no_spam@postkasse.org>
wrote:

>Har du aktiveret konsol under options i spillet ?

Nope
Thnx

Fra : enrico

Dato : 01-12-04 15:11

On Tue, 30 Nov 2004 03:22:33 +0100, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>Hejsa
>Jeg kan simpelthen ikke få konsollen ned?! Jeg har har prøvet alle knapper
>tastaturet uden held

Du kan også i "Play Games" højreklikke på HL2 og gå ind i "Properties"
Tryk på knappen "Launch Options" Her skriver du: -console
Så vil spillet altid starte med din konsol åben.

-enrico