HL2 kort ?
Fra : Stærk Tobak

Dato : 27-11-04 19:05

På et sted i spillet opfordres man til at se på et kort for at se hvor langt man
er kommet. Hvilket kort, hvilken tast ?
(det er der hvor man skal slukke for 3 generatorer)

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : David Lebech

Dato : 27-11-04 19:24

"Stærk Tobak" <no_spam@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> På et sted i spillet opfordres man til at se på et kort for at se hvor
> langt man
> er kommet. Hvilket kort, hvilken tast ?
> (det er der hvor man skal slukke for 3 generatorer)

spoiler
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Er det der i slutningen af spillet, hvor man skal skyde de der små kugler
væk, for at slukke for generatorerne?

Man kan ikke få noget kort frem under alle omstændigheder, så følg gangene
rundt, så burde du finde dem meget nemt.

Mvh
David Lebech

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 27-11-04 19:46

Stærk Tobak wrote:
> På et sted i spillet opfordres man til at se på et kort for at se hvor langt man
> er kommet. Hvilket kort, hvilken tast ?
> (det er der hvor man skal slukke for 3 generatorer)

Så vidt jeg husker er det et kort der hænger på væggen, og ham der siger
du skal kigge på det, står vist ved siden af det.

/Jakob F.

Fra : Stærk Tobak

Dato : 27-11-04 22:39

On Sat, 27 Nov 2004 19:46:11 +0100, "Uncle Evil@home"
<jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> wrote in dk.spil.computer:

>Så vidt jeg husker er det et kort der hænger på væggen, og ham der siger
>du skal kigge på det, står vist ved siden af det.

Ja, men det er langt tidligere, henne omkring kystvejen hen til en lille by.

Det her er i city 17 museum i "steetwar" chapter 12.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 28-11-04 16:47

Stærk Tobak wrote:

> Ja, men det er langt tidligere, henne omkring kystvejen hen til en lille by.
>
> Det her er i city 17 museum i "steetwar" chapter 12.

Har du et map name? Så vil jeg da godt lige tjekke det -jeg kan nemlig
ikke huske hvor det er...

/Jakob F.

Fra : Stærk Tobak

Dato : 28-11-04 19:23

On Sun, 28 Nov 2004 16:46:52 +0100, "Uncle Evil@home"
<jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> wrote in dk.spil.computer:

>Har du et map name? Så vil jeg da godt lige tjekke det -jeg kan nemlig
>ikke huske hvor det er...

De hedder alle d3_c17_ i staten af navnet.
Afsnittet hedder Streetwar IX: Suppressor assault (interior)
Man er altså lige kommet ind i museet fra sidedøren hvor stikket til skjoldet
siddder så man kan trække det ud med GGun.

Jeg kan ikke selv finde teksten igen, så det kan være noget jeg har misforstået,
hvilket er let nok selv med undertekst, da man jo har lidt travlt med at kikke
efter combines etc.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 30-11-04 01:46

Stærk Tobak wrote:

> [...]
> hvilket er let nok selv med undertekst, da man jo har lidt travlt med at kikke

Hmmm... nu har jeg lige været igennem, og der var ikke rigtig nogen der
sagde noget til mig om et kort, så mon ikke du har hørt nogle af
npc'erne snakke sammen? De siger nogle langt ude ting indimellem, som
f.eks. "Sometimes I dream of... cheese" ;)
Anyway, til en anden go' gang, så kan du se hvilket map du er på, ved
f.eks. at hive konsollen frem -så står det oppe i hjørnet. Eller også er
det fordi jeg har cl_showfps 2 slået til som standard, at den hele tiden
viser map name oppe i hjørnet... hmmm... Nå, men det gør det ihvertfald
lidt lettere at finde rundt i :)
MEN... i tilfælde af at du ikke er kommet videre endnu, så kan jeg, uden
at afsløre for meget, godt sige at du bare skal klø på, kort eller ej...
God fornøjelse,

Mvh. Jakob F.