BGII problem under WIN XP
Fra : Rasmus

Dato : 24-11-04 17:25

Når jeg prøver at køre Baldurs Gate under win xp, køre det i 10 min for så
at dø - Nogen der har nogen gode råd ?

Rasmus

Fra : André Frost

Dato : 24-11-04 23:11

"Rasmus" <Rasmus@spamfri.dk> wrote in message
> Når jeg prøver at køre Baldurs Gate under win xp, køre det i 10 min for så
> at dø - Nogen der har nogen gode råd ?
>
> Rasmus

Det har altid virket fint her under WinXP, så jeg kan vel kun foreslå at du
opgraderer til nyeste version af spillet, samt grafikkort-drivere og den
slags...

Fra : Rasmus

Dato : 25-11-04 08:02

"André Frost" <dsl13738@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

du
> opgraderer til nyeste version af spillet, samt grafikkort-drivere og den

Det har jeg gjort men problemet er der stadig

Rasmus

Fra : Sune Salminen

Dato : 25-11-04 16:09

Rasmus wrote:
> "André Frost" <dsl13738@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg gjort men problemet er der stadig
>
> Rasmus

Kig i XP's logfiler, måske står der noget der kan give et clue.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Rasmus

Dato : 27-11-04 09:29

Kan du give mig et hint om hvor jeg finder den og hvad den hedder ?

Rasmus

Fra : Kasper Aae

Dato : 27-11-04 13:22

On Sat, 27 Nov 2004 09:29:03 +0100, "Rasmus" <Rasmus@spamfri.dk>
wrote:

>Kan du give mig et hint om hvor jeg finder den og hvad den hedder ?

Kontrolpanel -> Administration.

--
Kasper Aae

Fra : Rasmus

Dato : 27-11-04 14:59

"Kasper Aae" <nospam@thanks.com> skrev i en meddelelse

> Kontrolpanel -> Administration.
>
> --
> Kasper Aae

Der står ikke nogen i hverken program, system eller sikkerhed

Rasmus

Fra : Kasper Aae

Dato : 27-11-04 19:38

On Sat, 27 Nov 2004 14:59:11 +0100, "Rasmus" <Rasmus@spamfri.dk>
wrote:

>Der står ikke nogen i hverken program, system eller sikkerhed

Prøv at kigge dig lidt omkring her, så:

http://www.bioware.com/games/shadows_amn/support/

--
Kasper Aae