EQ2 - kan ikke stige i artisan level
Fra : Jens Jensen

Dato : 24-11-04 14:32

Jeg har en level 11 summoner, som er en level 9 (128%) artisan. Nu får jeg
at vide, at jeg ikke kan stige i artisan level førend jeg færdiggører min
class quest, men jeg har ikke nogen class quest kørende. Kan det være sub
class level der menes? At jeg ikke kan stige før end jeg er blevet
nekromancer? Er det ikke først omkring level 17 man kan begynde sub class?

Fra : Simon Nejmann

Dato : 24-11-04 15:42

On Wed, 24 Nov 2004 14:31:59 +0100, "Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk>
wrote:

> [...]
>class level der menes? At jeg ikke kan stige før end jeg er blevet
>nekromancer? Er det ikke først omkring level 17 man kan begynde sub class?

I EQ2 har man som du ved, jo både adventure xp/level og artisan
xp/level, med det hører så, at man både har adventure og artisan
subclasses.

Du har brug for at opsøge en npc der kan give dig en quest til at
vælge din artisan class. Prøv at kigge på side 53 i din manual, der er
et class diagram for artisans ligesom de class diagrammer for
adventure classes der er på side 22-23.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Jens Jensen

Dato : 24-11-04 19:35

"Simon Nejmann" <snejmann@worldonline.REMOVETHIS.dk> wrote in message > I
> [...]
> vælge din artisan class. Prøv at kigge på side 53 i din manual, der er
> et class diagram for artisans ligesom de class diagrammer for

Argh, Duh! Jeg burde have smidt en RTFM i hovedet.

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-04 12:37

"Jens Jensen" <invalid@nowhere.xw> skrev i en meddelelse

> Argh, Duh! Jeg burde have smidt en RTFM i hovedet.

Gerne: RFTM for pokker!

Lars B

Fra : Jens Jensen

Dato : 25-11-04 16:26

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> Gerne: RFTM for pokker!

Ja ja, jeg skal nok