HL2 hjælp (Black Mesa East)
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 23-11-04 23:37

Jeg har leget med hunden, som har lukket mig ind i gangen til
Ravenholm. Jeg har prøvet at stable kasserne nogle gange, og
synes jeg er kommet 2 skridt op af stigen. Men kan ikke komme længere.

Er det ikke bare det man skal ? Er der gode råd til hvordan man stabler
stabilt ? Og hvordan man hopper op på en stak ?

Fra : Peter

Dato : 23-11-04 23:45

så vidt jeg husker skal du bare smadre låsen på venstre side af stigen :)

---

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-11-04 23:46

Povl H. Pedersen wrote:
> [...]
>
> Er det ikke bare det man skal ? Er der gode råd til hvordan man
> stabler stabilt ? Og hvordan man hopper op på en stak ?
..
..
..
..
..
Må hellere lige lave lidt spoiler space så i andre også kan nosse i det
og slå jer selv for panden når i finder ud af det.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Det troede jeg også man skulle, men du skal bare smadre den lås der
holder barrieren på stigen fast. Så behøver du ikke stable som en
vanvittig.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-04 23:58

On Tue, 23 Nov 2004 22:37:11 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

> [...]
>
>Er det ikke bare det man skal ? Er der gode råd til hvordan man stabler
>stabilt ? Og hvordan man hopper op på en stak ?

Taler om du om den stige, hvor der er gitter for de nederste par trin?
Som er låst med en hængelås (der sidder til venstre, når man står
forans stigen). Hvis ja, har du så fjernet hængelåsen? Ellers prøv
det... så skulle det være ganske ligetil, at komme op på stigen. Hvis
du har fjernet hængelåsen, så... i don't know. :(

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-11-04 00:16

<Claus Nielsen> wrote

> [...]
> det... så skulle det være ganske ligetil, at komme op på stigen. Hvis
> du har fjernet hængelåsen, så... i don't know. :(

Så gi den en gang til med brækjernet så åbner lågen sig igen

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-11-04 00:17

"Povl H. Pedersen" wrote

> [...]
>
> Er det ikke bare det man skal ? Er der gode råd til hvordan man stabler
> stabilt ? Og hvordan man hopper op på en stak ?

Hvordan klarede du døren med hængelåsen ved Gate 5 i Water Hazard?

- Peter