HalfLife 2 savegames
Fra : Zif

Dato : 23-11-04 09:39

Hej

Jeg har desperat brug for at en venlig sjæl gider lave et savegame til mig.

Det skal være der hvor man ankommer til "Black Mesa East", hvor man bliver
scannet
og skal ind i en elevator sammen med en dame, for at møde en mand, eller
noget i den stil.

Problemet er at efter damen har tilkaldt elevatoren sker der bare ikke
noget, jeg kan gå ind
i den, men hun følger ikke efter, så hvis der var en der gider lave et
savegame lige der hvor
hun er gået ind i elevatoren, ville jeg blive superglad.

Zif

Fra : S. Andersen

Dato : 23-11-04 10:27

"Zif" <peter.hedegaard@FJERNNemail.dk> wrote in message
> [...]
> savegame lige der hvor
> hun er gået ind i elevatoren, ville jeg blive superglad.

Du kan bare lade være at bruge en piratkopi !!!

Men her er et par løsninger:
"I got past the elevator point by typing in ai_norebuildgraph 0 and then
reloading the autosave. Then ai_disabled 0 to get everyone moving again,
then ai_norebuildgraph 1 once she was in the elevator... "

"reloaded a saved game ,typed ai_disable 0 in the console while she was
walking toward the elevator, and that worked, she opened the elevator and
stepped in , then she activated the elevator."

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-11-04 10:40

S. Andersen wrote:
> Du kan bare lade være at bruge en piratkopi !!!

Ehmm, og hvor ved du så det fra?

Fra : S. Andersen

Dato : 23-11-04 11:29

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message

> Ehmm, og hvor ved du så det fra?

Man læser vel forums.

Fra : Henrik

Dato : 23-11-04 10:48

> Du kan bare lade være at bruge en piratkopi !!!

Laver du ikke nogle meget forhastede konklusioner?????
der er rent faktisk temmelig mange der har problmer med HL2 - og som ikke
bruger pirat kopi - det kunne være at fejlen lå i hans hardware eller
lignende.......
lad være at forudsætte noget - svar på det der spørges om og hold din
dommedags moral for dig selv

Jeg havde selv problemer med at installere spillet - en flink sjæl oplyste
om at CS Source SKAL installeres ellers kommer spillet med en fejl under
installationen - og det drejer sig altså IKKE om en piratkopi - så
deeeet........

Mvh
Henrik

Fra : S. Andersen

Dato : 23-11-04 11:31

"Henrik" <hbbHATESPAM@sport.dk> wrote in message

> [...]
> lignende.......
> lad være at forudsætte noget - svar på det der spørges om og hold din

Det skal jeg nok selv bestemme. Der er ingen der tvinger dig til at læse
mine indlæg.

> [...]
> om at CS Source SKAL installeres ellers kommer spillet med en fejl under
> installationen - og det drejer sig altså IKKE om en piratkopi - så

Den fejl som Zif beskriver forekommer KUN ved en bestemt piratkopi udgevet
af AHU for et par dage siden.

Fra : Peter T.

Dato : 23-11-04 14:18

S. Andersen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Den fejl som Zif beskriver forekommer KUN ved en bestemt piratkopi
> udgevet af AHU for et par dage siden.

Jeg kan sige så meget, at du ikke har ret.

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-11-04 15:30

S. Andersen wrote:
> Den fejl som Zif beskriver forekommer KUN ved en bestemt piratkopi
> udgevet af AHU for et par dage siden.

How come at folk der råber højt om Piratkopi!!!, oftest ved mest om den
slags....makes one wonder.......

Fra : S. Andersen

Dato : 23-11-04 15:34

> How come at folk der råber højt om Piratkopi!!!, oftest ved mest om den
> slags....makes one wonder.......

Måske fordi man følger med på diverse Half Life relaterede spilforums.

Fra : Stærk Tobak

Dato : 23-11-04 18:56

On Tue, 23 Nov 2004 15:30:17 +0100, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>How come at folk der råber højt om Piratkopi!!!, oftest ved mest om den
>slags....makes one wonder.......

Og du ved hvem der ikke har en piratkopi, man undres.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Stærk Tobak

Dato : 23-11-04 11:56

On Tue, 23 Nov 2004 10:47:35 +0100, "Henrik" <hbbHATESPAM@sport.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>lignende.......
>lad være at forudsætte noget - svar på det der spørges om og hold din

Og her forudsætter du også noget ik'
Så det med at lade være med at forudsætte noget gælder også dig.

Der var et sted i deux ex 1 hvor folk med en piratkopi gik i stå, de kunne
nemlig ikke komme ned i en politibåd som afslutning på banen.

Fra : Peter T.

Dato : 23-11-04 14:30

Stærk Tobak leverede følgende historie fra de varme lande:

> Der var et sted i deux ex 1 hvor folk med en piratkopi gik i stå, de
> kunne nemlig ikke komme ned i en politibåd som afslutning på banen.

Jeg har spillet Morrowind, og på et tidspunkt måtte jeg starte forfra fordi
spillet havde kaglet rundt i plottet, som en forvirret høne, hvilket gjorde
at jeg på et tidspunkt sad fast. Bethesda Works kom ret hurtigt med et
patch, men jeg måtte starte forfra, fordi jeg var en af de få uheldige, der
fik buggen at mærke (grrr). Og det samme galdt også Ufo:Aftermath og vist
nok også Starlancer... Så det kan sagtens være spillet, der ret tilfældigt
fucker op i det pga. slamkodning i en gedign svamperus. :(

Fra : Zif

Dato : 23-11-04 15:34

Nå, det løste sig heldigvis af sig selv, meget underligt. Da jeg
loadede spillet, så gik hun lige pludselig ind i elevatoren selv.

Det kan selvfølgelig have noget at gøre med at jeg tømte alle mine
våben lige i hovedet på hende.

Nå, men det er altså heller ikke en piratkopi, så der sker sørme også
fejl i de originale spil.

Zif

Fra : Stærk Tobak

Dato : 23-11-04 15:38

On Tue, 23 Nov 2004 13:29:31 +0000 (UTC), "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>nok også Starlancer... Så det kan sagtens være spillet, der ret tilfældigt
>fucker op i det pga. slamkodning i en gedign svamperus. :(

Hvis det er generelt for alle i de spil, så kan man forstår det, men i et spil
der fungere i alle baner for ca. 99% af dem der spiller det ?
Ikke fordi jeg forudsætter at nogen har en piratkopi e.lign.
Men jeg ønsker ikke at hjælpe folk med et spil de er kommet uærligt til.

Fra : Henrik

Dato : 24-11-04 12:48

> [...]
> Ikke fordi jeg forudsætter at nogen har en piratkopi e.lign.
> Men jeg ønsker ikke at hjælpe folk med et spil de er kommet uærligt til.

Du er og bliver en klovn og høre på gerner - eller hvad du hedder
spillet fungerer sg ikke for den ene procent har du tænkt på det ??
men det er selvfølgelig alle os der har en piratkopi som du siger.......
ifølge det du selv skriver skulle spillet jo fungere på alle pc uden fejl -
hvis man altså har originalen - for du har _aldrig_oplevet at det hænger hos
dig så derfor kan det heller ikke hænge hos andre med andre pc
konfigs......
så tøver jeg ikke med at kåre spillet til det mest velprogrammerede spil 4
ever.......
mvh
Henrik

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-11-04 15:45

"Henrik" wrote

> men det er selvfølgelig alle os der har en piratkopi som du siger.......

Det er kendt sag at der en warez version hvor AI ikke virker

Take it or leave it

- Peter

Fra : Stærk Tobak

Dato : 24-11-04 16:36

On Wed, 24 Nov 2004 12:48:08 +0100, "Henrik" <hbbHATESPAM@sport.dk> wrote in
> [...]

>spillet fungerer sg ikke for den ene procent har du tænkt på det ??
>men det er selvfølgelig alle os der har en piratkopi som du siger.......

Nu tager du sgu lige en slapper henrik eller hvad du nu hedder.
jeg har ikke skrevet et eneste sted at jeg forudsætter at folk har en piratkopi,
læs det du selv citerer og læs det ordenligt.

Halloooooooooooooooooo fjols.
Halloooooooooooooooooo fjols.

>ifølge det du selv skriver skulle spillet jo fungere på alle pc uden fejl -

Hvor skriver jeg det ?

>hvis man altså har originalen - for du har _aldrig_oplevet at det hænger hos
>dig så derfor kan det heller ikke hænge hos andre med andre pc
>konfigs......

Hvor har jeg påstået at alle spil kører 100% hos mig ?

Du er konfliktsøgende og et fjols.

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-04 12:41

"S. Andersen" <nanan@spamnot.com> skrev i en meddelelse
> "Zif" <peter.hedegaard@FJERNNemail.dk> wrote in message

> Du kan bare lade være at bruge en piratkopi !!!

Og at min version af HL2 blev ved med at komme og bede om CD2 under
installationen - det skyldes vel også at det er en kopi, eller?

Lars B

Fra : Stærk Tobak

Dato : 27-11-04 15:17

On Sat, 27 Nov 2004 12:41:01 +0100, "Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk>
wrote in dk.spil.computer:

>"S. Andersen" <nanan@spamnot.com> skrev i en meddelelse

>Og at min version af HL2 blev ved med at komme og bede om CD2 under
>installationen - det skyldes vel også at det er en kopi, eller?

Jeps, alle spilcd'er er kopier undtagen masteren.

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-04 15:56

"Stærk Tobak" <no_spam@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> On Sat, 27 Nov 2004 12:41:01 +0100, "Lars B. Jensen"
> <lars[at]Zulfo[dot]dk>
>
> Jeps, alle spilcd'er er kopier undtagen masteren.

Bwaaahaaaa....

Du ved vist godt hvad jeg mente med mit indlæg... men eller: Piratkopi!

> --
> Gerner

Lars B

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 27-11-04 16:22

Lars B. Jensen wrote:
> "S. Andersen" <nanan@spamnot.com> skrev i en meddelelse

> Og at min version af HL2 blev ved med at komme og bede om CD2 under
> installationen - det skyldes vel også at det er en kopi, eller?

Ja, for spillet ligger jo på en dvd og ikke på en cd!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-11-04 16:40

"Thomas K. Jeppesen" wrote

> Ja, for spillet ligger jo på en dvd og ikke på en cd!

Det kommer jo sådan set lidt an på hvor spilet er købt henne
HL2 er tilgængelig på CD i nogen lande

- Peter

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 27-11-04 17:09

Peter Lykkegaard wrote:
> "Thomas K. Jeppesen" wrote

> Det kommer jo sådan set lidt an på hvor spilet er købt henne
> HL2 er tilgængelig på CD i nogen lande

Øv!

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-04 11:02

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Øv!

Jeg troede at jeg købte DVD versionen, men den Elgiganten har sendt mig, det
er på 5 CD'er i stedet (hvilket er noget røv!)

Og den kommer faktisk 2-3 gange og vil have disk 2!

Lars B

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 28-11-04 16:27

Lars B. Jensen wrote:
> "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Jeg troede at jeg købte DVD versionen, men den Elgiganten har sendt mig, det
> er på 5 CD'er i stedet (hvilket er noget røv!)

Det var uheldigt.

> Og den kommer faktisk 2-3 gange og vil have disk 2!

Det gør mig ondt at høre.
Prøv at få spillet byttet til DVD udgaven.
Jeg gennemførte spillet i går på normal sværhedsgrad uden brug af snyd
eller hjælp.