Sims (1) genstarter
Fra : René

Dato : 23-11-04 07:49

Hej
Håber det er den rigtige NG

Jeg har Sims 1, problemet er at den er begyndt at genstartet computeren hele
tiden når jeg vil starte spillet, har fjernet sims og geninstalleret den
uden det hjalp, hvad kan der være galt?

René

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-11-04 09:01

René wrote:

> Jeg har Sims 1, problemet er at den er begyndt at genstartet
> computeren hele tiden når jeg vil starte spillet, har fjernet sims og

Findes problemet også med andre spil?

Hvilket OS anvender du?

Jesper G. Poulsen

Fra : Kokloo

Dato : 23-11-04 10:27

Har du tjekket computeren igennem for virus???
Prøv evt. at tjekke den med Stinger (http://vil.nai.com/vil/stinger/)

Mvh Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-11-04 11:04

Kokloo wrote:

> Har du tjekket computeren igennem for virus???

Nej og det er ikke nødvendigt. Min computer er virusfri og jeg har ikke
problemer med Sims - jeg spiller det nemlig slet ikke...

Jesper G. Poulsen

Fra : René

Dato : 23-11-04 10:55

Den er på en win xp pro, og der er ikke prob. med andre spil.
Prøver lige at køre en virus tjek, for at se om der er noget virus

René

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-11-04 11:06

René wrote:

> Den er på en win xp pro, og der er ikke prob. med andre spil.

Slå "automatisk genstart" fra. Der vil efterfølgende komme en blå
skærm, ved forsøg på afvikling af spillet. Skriv _alle_ oplysninger ned
og søg på Google eller henvend dig i dk.edb.system.ms-windows

Jesper G. Poulsen

Fra : Manse

Dato : 27-11-04 18:12

Har prøvet det samme, slog zonealarm og forbindelse til nettet fra og vupsi,
så kørte sims2 igen

Manse