UT2003 vs. UT2004
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-11-04 16:09

Hey!

Jeg står på vippen til at købe en af de to (UT2003 eller UT2004) primært
til at spille mod mine venner over internettet og/eller når vi mødes til
LAN.

Singleplayer tvivler jeg på jeg kommer til at spille ret meget.

Jeg kan få UT2003 til lige knap 100,- med porto på nettet (dansk shop)
hvor UT2004 koster 250,- via CDWOW (300 herhjemme i den lokale).

Systemkravene synes nogenlunde ens på min computer ifølge demoerne, dvs
max 1024x768 hvis det skal være flydende.

Nu kommer spørgsmålet så... hvilken ville I vælge?

Umiddelbart hælder jeg mest til UT2003 pga. den lave pris og pga. jeg
faktisk ikke rigtig synes jeg grafisk kan se nogen fremgang til UT2004.

Men hvad mener I?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 21-11-04 19:35

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse
<snip>
> Nu kommer spørgsmålet så... hvilken ville I vælge?

jeg ville i hvertfald vælge 2004, mest pga at man der har biler, tanks og
fly. Det gir spillet en hel ny oplevelse, ala Halo. 2003 er ligesom alle de
foregående spil ....... kedelige

/Anders

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-11-04 21:29

Matthias H Matthiessen skrev:

> jeg ville i hvertfald vælge 2004, mest pga at man der har biler, tanks og
> fly. Det gir spillet en hel ny oplevelse, ala Halo.

Du har en pointe der. Som jeg skrev tidligere så skal jeg ikke spille
single player i det men nok udelukkende multiplayer.

> 2003 er ligesom alle
> de foregående spil ....... kedelige

Nja - kedelig er vel så meget sagt. Hvis man bare skal slagte sine venner
i DM så er DM-delen i 2003 vel den samme som i 2004?

Fra : Daniel Christensen

Dato : 22-11-04 07:10

> Jeg står på vippen til at købe en af de to (UT2003 eller UT2004) primært
> til at spille mod mine venner over internettet og/eller når vi mødes til
> LAN.

Hvilket spil har dine kamerater da, og hvad syntes de bedst om?

> Singleplayer tvivler jeg på jeg kommer til at spille ret meget.

Det er nu ellers rimeligt sjovt når man først kommer igang, og en god måde
at træne på, så du kan overraske dine venner næste gangi mødes.

> [...]
>
> Umiddelbart hælder jeg mest til UT2003 pga. den lave pris og pga. jeg
> faktisk ikke rigtig synes jeg grafisk kan se nogen fremgang til UT2004.

Der er ikke den store forske grafisk det er rigtigt, og det er en del penge
at spare, men hvis du først prøve spillene, så er der efter min mening en
del forskel på dem, 2003 føles noget langsommere i gameplayet, det er
ligesom om banerne er blevet lavet for store i forhold til spillere eller
noget i den retning.

Som gammel Unreal tournament spiller blev jeg noget skuffet over 2003, men
2004 har helt levet op til mine forventniger, og har det samme flow i
gamelplayet som det første spil, og så selvfølgelig nye gamemodes, og
køretøjer, så jeg siger 2004!!!

Mvh
Daniel

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-11-04 15:07

Daniel Christensen skrev:

> Hvilket spil har dine kamerater da, og hvad syntes de bedst om?

De har ingen Så vi skal have invisteret i det samme.

> Det er nu ellers rimeligt sjovt når man først kommer igang, og en god
> måde at træne på, så du kan overraske dine venner næste gangi mødes.

Der skal selvfølgelig trænes men direkte sidde og spille alene gider jeg
ikke.

Dertil er jeg ikke den store spillefugl.

> [...]
> det er ligesom om banerne er blevet lavet for store i forhold til spillere

Hmm det er ikke noget jeg har været opmærksom på i demoerne - det vil
jeg lige prøve at være obs på.

> [...]
> 2004 har helt levet op til mine forventniger, og har det samme flow i
> gamelplayet som det første spil, og så selvfølgelig nye gamemodes, og

Hehe okay.

Jeg har nu købt UT2003 til 100 spir så hvis de skuffer fælt så må vi
alle jo invistere i 2004 som en julegave til os selv