HL2 en gang mere, for dem der har download~
Fra : Ja Da

Dato : 21-11-04 10:30

Hej

Jeg har nu DL HL2, og det ser jo fint ud, men kan jeg brænde den ned på en
cd, så jeg ikke behøves at DL hver gang jeg ominstallerer computeren,
hvilket sker engang imellem
Og hvad med manual, hvor kan jeg finde sådan en?
Og hvis jeg nu kan brænde den, hvad så med cover og cd label?

Håber i kan hjælpe.

/PK

Fra : René Lønstrup

Dato : 21-11-04 11:55

Ja Da wrote:
> Og hvad med manual, hvor kan jeg finde sådan en?

Det bliver nok svært, - svjv findes der ingen manual til spillet. Der var
ihvertfald ingen med til min udgave, kun et enkelt ark med standard
tastaturkonfigurationen på, og en lille vejledning i at
installere/registrere spillet.

> Og hvis jeg nu kan brænde den, hvad så med cover og cd label?

Prøv på http://www.cdcovers.cc/

Mht. at brænde det ud, kan jeg ikke hjælpe, da det er retail / DVD-udgaven
jeg har.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-11-04 13:08

"René Lønstrup" wrote

> Mht. at brænde det ud, kan jeg ikke hjælpe, da det er retail / DVD-udgaven
> jeg har.

Du kan stadig benytte Steams backup function og brænde det ud på DVD
Så slipper du for at unlocke spillet igen

- Peter

Fra : Bufferz

Dato : 21-11-04 12:04

I Steam højreklikker du på Half-Life2
Klik "Manual" - for at se manualen
Klik "Backup" - For at få steam til at lave en samling filer lige til at
brænde på cd-rom(er) / dvd

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-11-04 13:07

"Ja Da" wrote

> Og hvis jeg nu kan brænde den, hvad så med cover og cd label?

Kik her
http://www.marcopolo.me.uk/hl2.html

- Peter

Fra : Ja Da

Dato : 21-11-04 15:10

Tak skal i ha alle sammen. Dog en tynd "manual" hvis man kan kalde den det.
Men kan se at dem der har købt i butikker ikke er bedre stillet heller, surt
for dem. Det er trods alt gratis for os der har købt Radeon grafikkort.

Er der nogen der har set en bedre manual et sted? Jeg aner faktisk ikke hvad
spillet går ud på, har kun prøvet CS som jo er bygget på den første HL, men
et hjælper jo ikke en dyt.
/PK

Fra : Bufferz

Dato : 21-11-04 15:31

> Jeg aner faktisk ikke hvad
> spillet går ud på, har kun prøvet CS som jo er bygget på den første HL,
men
> et hjælper jo ikke en dyt.

Prøv at spille den første HL så :)
Eller bare kast dig ud i HL2 - alle kan være med,
uanset om man hender historien fra HL1 eller ej.

Det et noget med at man kan købe en komplet manual - men hvor og hvordan ved
jeg ikke.

Fra : Stærk Tobak

Dato : 21-11-04 16:27

On Sun, 21 Nov 2004 15:31:13 +0100, "Bufferz" <n0spam@4.m3> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>uanset om man hender historien fra HL1 eller ej.
>
>Det et noget med at man kan købe en komplet manual - men hvor og hvordan ved

Game.net og en masse andre steder tror jeg har en officiel strategy guide, men
den er ikke gratis. (£12.99)

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Mads

Dato : 21-11-04 15:57

On Sun, 21 Nov 2004 15:10:14 +0100, "Ja Da" <puha@puhanet.com> wrote:

>Er der nogen der har set en bedre manual et sted? Jeg aner faktisk ikke hvad
>spillet går ud på, har kun prøvet CS som jo er bygget på den første HL, men
>et hjælper jo ikke en dyt.

Handlingen giver da sig selv, når man går i gang med spillet.
Udover de taster man skal bruge til at styre med, så kræves
der jo ingen "tyk" manual, som de færreste alligevel læser.
Jeg har overhovedet ikke kigget på den manual der ligger
i æsken.

mvh Mads

Fra : Stærk Tobak

Dato : 21-11-04 19:04

On Sun, 21 Nov 2004 15:57:11 +0100, Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>der jo ingen "tyk" manual, som de færreste alligevel læser.
>Jeg har overhovedet ikke kigget på den manual der ligger

Man får faktisk at vide hvad man skal gøre hernæst, men så skal man også holde
ørerne stive og forstå engelsk godt. Jeg tror ikke der er en gentageknap eller
en tekst et sted hvor opgaven står beskrevet. Det er en smule dårligt for hvem
forstår tydeligt hvad de der maskebærende vagter snøvler ?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-11-04 12:52

Stærk Tobak wrote:
> [...]
> en tekst et sted hvor opgaven står beskrevet. Det er en smule dårligt for hvem
> forstår tydeligt hvad de der maskebærende vagter snøvler ?

Ja den havde jeg også lidt problemer med i starten.. Kunne godt ha'
tænkt mig en 'subtitles' funktion i settings, så man havde mulighed for
at læse det de siger i det mindste..

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-11-04 16:53

"Ja Da" wrote

> Er der nogen der har set en bedre manual et sted? Jeg aner faktisk ikke
> hvad spillet går ud på

Spørg

> har kun prøvet CS som jo er bygget på den første HL, men det hjælper jo
> ikke en dyt.

CS og Half-life er mht historien to forskellige ting

- Peter

Fra : PerX ...

Dato : 22-11-04 18:48

In article <fk1od.1084$bD6.642@news.get2net.dk>, puha@puhanet.com
says...

> Er der nogen der har set en bedre manual et sted? Jeg aner faktisk ikke hvad
> spillet går ud på, har kun prøvet CS som jo er bygget på den første HL, men
> et hjælper jo ikke en dyt.

Der er en masse bumser som vil slå dig ihjel - se at komme væk *G*

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 21-11-04 19:25

Gerner <no_spam@postkasse.org> writes:
> [...]
> en tekst et sted hvor opgaven står beskrevet. Det er en smule dårligt for hvem
> forstår tydeligt hvad de der maskebærende vagter snøvler ?

Man kan jo slå undertekster til.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl
http://consult-perl.dk

Fra : Stærk Tobak

Dato : 21-11-04 22:06

On Sun, 21 Nov 2004 19:24:41 +0100, Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org>
wrote in dk.spil.computer:

>Man kan jo slå undertekster til.

Aha, ja så blev spillet en tak bedre.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-11-04 22:15

"Stærk Tobak" wrote

> Aha, ja så blev spillet en tak bedre.

Du må følge lidt mere med på BBC
Men ja de undertekster gør det nemmere at følge dialogen

- Peter

Fra : Stærk Tobak

Dato : 22-11-04 13:32

On Sun, 21 Nov 2004 22:14:56 +0100, "Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com>
wrote in dk.spil.computer:

>"Stærk Tobak" wrote

>Du må følge lidt mere med på BBC

Faktisk ser jeg alle bbc kanaler på tdckabltv hellere end danske kanaler, så en
dag vil det måske knibe med at forstå dansk. (hvis der kom et spil med dansk
tale ud over mistænkt) Men et er tale i tv m.m. og noget andet er tale på en
computer og noget tredie er et spil hvo rtalen er snøvlet. Man bliver jo hensat
til cirkus milli og gasmaskedrillen.

Fra : Kristian Bøge

Dato : 21-11-04 22:31

"Ja Da" <puha@puhanet.com> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har nu DL HL2, og det ser jo fint ud....

Hvordan med told og skat når I har hentet HL2 via stream? Jeg overvejer at
købe sølvpakken til $59,95, men hvis der bliver lagt 25% oven i prisen,
tager jeg en tur i Bilka eller Elgiganten i næste uge?

Kristian