Efter en masse bøvl..
Fra : Ulvir

Dato : 01-12-04 22:37

Efter en masse bøvl er min kæreste blevet skiftet ud med en ny motorcykel.
Den er: til at stole på, billigere i drift, trofast, smukkere, og ubrugt..
Den fedeste beslutning og investering jeg har lavet i rigtig mange år.. Den
kan ses på dk.binaer.
Kan godt anbefales, hvis man står i en lignende situation. Og det gælder
også jer piger!

Kærligst- Ulvir.

Fra : Per O.

Dato : 01-12-04 23:05

Ulvir wrote:
> [...]
> lavet i rigtig mange år.. Den kan ses på dk.binaer.
> Kan godt anbefales, hvis man står i en lignende situation. Og det

Kan den også hviske kærlige ord, kysse dig godnat og elske blidt og
inderligt med dig ??
Nu ved jeg ikke om den forhenværende kæreste kunne det, men tror kun mc'en
kan være en erstatning i kort tid. Men tillykke med maskinen. Der er noget
særligt ved bikerpiger !

Per O.

Fra : Ulvir

Dato : 01-12-04 23:24

Per O. wrote:

> [...]
> Nu ved jeg ikke om den forhenværende kæreste kunne det, men tror kun
> mc'en kan være en erstatning i kort tid. Men tillykke med maskinen.

Kærlige ord? Nej. Hun var indadvendt og depresiv.
Kysse mig godnat? Sjældent?
Elske blidt og inderligt med mig? Jo- men monotont, ingen initiativ eller
variation, med mindre jeg la op til det. Og vi var jo to om det..
Bikerpiger? Ingen erfaringer- men jo, for helvede mand, der er noget
specielt ved dem..

Kærligst- Ulvir.

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-04 01:53

> Kan den også hviske kærlige ord, kysse dig godnat og elske blidt og
> inderligt med dig ??

Ikke sikkert..

Men den kan vel sige.. brum brum brum.... og komme op på en pænt høj
hastighed på kort tid (afhenig af størelsen (modsat af kvinder)).... Og så
kan man score en dame bag på, og hvis det ikke er noget, så smutte hurtigt
igen.... =)

Cacba Out

Fra : HKN

Dato : 02-12-04 18:11

Og så
> kan man score en dame bag på, og hvis det ikke er noget, så smutte hurtigt
> igen.... =)

Ellers er der her et andet fif

http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1593

Mvh
Henrik

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 02-12-04 18:17

"HKN" <divegearfjern@dettewebspeed.dk> wrote in message

> Og så
>
> Ellers er der her et andet fif
>
> http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1593
>
> Mvh
> Henrik

Med andre ord: Husk køredragt, tøser - også selv om I 'kun' sidder bagpå!
;oD

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 07-12-04 13:03

On Thu, 2 Dec 2004 18:10:54 +0100, HKN wrote:

> http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1593

Av!

/Lars

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 02-12-04 00:48

> [...]
> smukkere, og ubrugt.. Den fedeste beslutning og investering jeg har
> lavet i rigtig mange år.. Den kan ses på dk.binaer.

Den har jo også et udstødningsrør

Mark

Fra : Ulvir

Dato : 02-12-04 01:35

Mark Thomas Gazel wrote:

> Den har jo også et udstødningsrør

To!

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-12-04 22:49

Mark Thomas Gazel skrev:

Hej Mark

> Den har jo også et udstødningsrør

Ok, men kan den sluge eller sætte kaffe over?

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-04 02:01

> [...]
Den
> kan ses på dk.binaer.
> Kan godt anbefales, hvis man står i en lignende situation. Og det gælder

Pas nu på med at elske et køretøj med et hul..

Du kan ende som ham her

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=4186624d%241%40news.w
ineasy.se

Cacba Out

Fra : Ulvir

Dato : 02-12-04 10:15

Cacba Cacbis wrote:
> Pas nu på med at elske et køretøj med et hul..
>
> Du kan ende som ham her

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=4186624d%241%40news.w
> ineasy.se

Tænk om Merc'en lige var blevet parkeret efter en lang tur- glohed
udstødningsrør.. med en forkullet pik på skadestuen.. LOL

Fra : PerX ...

Dato : 03-12-04 23:32

In article <41ae399e$0$17357$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
augustus@mail.dk says...
> Efter en masse bøvl er min kæreste blevet skiftet ud med en ny motorcykel.
> Den er: til at stole på, billigere i drift, trofast, smukkere, og ubrugt..

Og sex'en er bedre?

Fra : Ulvir

Dato : 04-12-04 12:42

PerX ... wrote:
> In article <41ae399e$0$17357$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
> augustus@mail.dk says...
>
> Og sex'en er bedre?

Det er den faktisk. Solosex er uforpligtende, og så slipper man for
forspil, efterspil, og hvad ved jeg. Sengetøjet skal ikke skiftes så tit,
håndklæder og diverse klude ligeså, kort sagt, færre kropsvæsker udover det
hele. Jeg bestemmer. Lidt egoistisk måske, men hvad så? Går det ud over
nogen? Den eneste det går på, er moi.

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-04 16:46

> [...]
det
> hele. Jeg bestemmer. Lidt egoistisk måske, men hvad så? Går det ud over

Lyder sgu meget fornuftigt... vil lige overveje sådan et træk...

Cacba Out